طرح بدون واسطه مشکلات باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می‌شود
طرح بدون واسطه مشکلات باعث افزایش اعتماد به مجموعه مدیریت شهری می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ عمار ایزدیار با همراهی موسوی شهردار منطقه ۲ در میز خدمت مسجد جامع شهرک استاندارد در دیداری چهره به چهره به درخواست‌ها و مشکلات و دغدغه شهروندان این منطقه رسیدگی کرد. سخنگو و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر کرج؛ عمار ایزدیار با همراهی موسوی شهردار منطقه ۲ در میز خدمت مسجد جامع شهرک استاندارد در دیداری چهره به چهره به درخواست‌ها و مشکلات و دغدغه شهروندان این منطقه رسیدگی کرد.

سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: خدمت‌رسانی به شهروندان در اولویت قرار دارد و ما در هر مسئولیتی که قرار داریم باید مشکلات را برطرف کنیم.

ایزدیار دیدارهای مردمی به جهت ارتباط رودررو با شهروندان را بسیار مهم دانست و بیان کرد: ملاقات‌های مردمی مؤثرترین راه شناسایی مطالبات شهروندان است چرا که از این طریق ضمن احترام و تکریم ارباب رجوع، می‌توان در پاسخگویی به مطالبات سرعت عمل بیش‌تری داشت.

گفتنی است بررسی مشکلات شهروندان در زمینه‌های شهرسازی، پرداخت عوارض، خدمات شهری و فنی وعمرانی و ارائه رهنمودهای لازم، دستورات مقتضی در چارچوب قوانین شهرداری در جهت رسیدگی به دغدغه شهروندان توسط سخنگو و نائب رئیس شورای شهر کرج و شهردار منطقه رسیدگی شد.

منتشر شده در تاریخ ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱