ضعیف بودن اینترنت در روستای کران بررسی شد
ضعیف بودن اینترنت در روستای کران بررسی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد هاشمی امروز _چهارشنبه بیست‌وششم بهمن_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: مشکل انشعابات برق و آب سالن ورزشی روستای کران بررسی شود. وی افزود: موارد در کمیته فنی تخصصی استان رصد شود زیرا قسمتی از سالن مذکور خارج اراضی مسکونی است؛ همچنین […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیداحمد هاشمی امروز _چهارشنبه بیست‌وششم بهمن_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: مشکل انشعابات برق و آب سالن ورزشی روستای کران بررسی شود.

وی افزود: موارد در کمیته فنی تخصصی استان رصد شود زیرا قسمتی از سالن مذکور خارج اراضی مسکونی است؛ همچنین در راستای تعویض لوله‌های فرسوده و افزایش حجم لوله‌های ورودی منطقه کران سفلی نیز مقرر شد که اداره آب برآورد هزینه کند و با جلسه‌ای که با مدیرعامل آب استان برگزار خواهد کرد، زمان اجرای پروژه را گزارش دهد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری خاطرنشان کرد: مشکلات ضعیف بودن اینترنت و واگذاری خط تلفن ثابت در روستای کران بررسی شد که قرار است مدیریت مخابرات در جهت توسعه شبکه و تقویت اینترنت اقدامات عملیاتی را انجام دهد.

وی با بیان اینکه برای آسفالت جاده کمربندی روستای کران و همچنین جاده گلزار شهدا مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فارسان قول مساعد داد که در اعتباراتی که پیش‌بینی شده بود به صورت کامل اجرا خواهد کرد، تصریح کرد: مدیریت اداره برق شهرستان در مورد ایجاد روشنایی در بلوار ورودی روستای کران و نقاط حادثه خیز در خط کمربندی این روستا به سمت چلیچه قول مساعدت و همکاری دادند.

هاشمی با تاکید به موضوع تکمیل، تعمیر و نگهداری سالن‌های ورزشی آموزش‌وپرورش، تصریح کرد: با همت آموزش‌وپرورش و همکاری اداره‌کل ورزش و جوانان باید ظرفیت نوجوانان و جوانان شهرستان‌ها در حوزه‌های ورزشی مختلف شناسایی و تقویت شود تا در آینده شاهد نشاط اجتماعی بیشتر باشیم.

وی اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن استان چهارمحال‌وبختیاری و آمار بالای تصادفات به خصوص در فصول سرد سال، تبدیل چهار خطه شهرکرد – فارسان به شش خطه و تأمین ماشین‌آلات راهداری و راهسازی در این محور باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اهتمام در موضوع فرهنگ‌سازی برای احداث مدراس خیرساز در تمام شهرستان‌ها افزود: جهت استفاده از ظرفیت‌های شورای اسلامی استان و مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان برای نیل به اهداف مشترک پیشنهاد می‌شود تفاهم‌نامه‌ای منعقد و بندهای آن به‌صورت ویژه پیگیری شود تا شاهد محرومیت‌زدایی در فضاهای آموزشی سطح استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه برخی معلمان پس از بازنشستگی در مدارس غیر انتفاعی تدریس می‌کنند، گفت: این موضوع باعث شده است سطح علمی این مدارس بالا رفته و عملکرد موفق تری داشته باشند؛ همچنین افزایش مزایای معلمان جهت ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس دولتی از ضروریات است.