شهرداری یزد همچنان بلاتکلیف
شهرداری یزد همچنان بلاتکلیف

ونوس عامری عضو شورای اسلامی شهر تاریخی یزد در گفتگوی کوتاهی با #آرمانشهر در خصوص تعیین تکلیف شهرداری شهرجهانی یزد گفت: اخیرا از وزارت کشور نامه ای را دریافت کرده ایم که نوشته به دلیل اینکه نهادهای نظارتی جواب استعلام ها را ارسال نکرده اند ما امکان اینکه حکم شهردار منتخب را ابلاغ کنیم نداریم. […]

ونوس عامری عضو شورای اسلامی شهر تاریخی یزد در گفتگوی کوتاهی با #آرمانشهر در خصوص تعیین تکلیف شهرداری شهرجهانی یزد گفت: اخیرا از وزارت کشور نامه ای را دریافت کرده ایم که نوشته به دلیل اینکه نهادهای نظارتی جواب استعلام ها را ارسال نکرده اند ما امکان اینکه حکم شهردار منتخب را ابلاغ کنیم نداریم.

 

 

 

 

🔹وی افزود: ما بر اساس نامه وزارت کشور شکایتی را تنظیم کردیم و اعتراض ما در شورای شهر یزد تصویب شد، و شورا اعلام کرد که بر روی رای خود به آقای فرهمند تاکید دارد و بر این اساس شورا نامه اعتراضی را تنظیم کرده و به شورای حل اختلاف ارسال کرده است.

🔹 وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به اینکه به آخر سال نزدیک می شویم و شهرجهانی یزد باید خود را مهیای عید و پذیرایی از مهمانان نوروزی نماید آیا نبود شهردار در این شرایط به شهر یزد ضربه نمی زند؟
گفت حتما آسیب و میزند و ما این موضوع را در نامه اعتراضی خود به شورای حل اختلاف مطرح کردیم و تاکید کردیم که هرچه سریع تر تکلیف شهرداری مشخص شود.

🔹 همکاران ما در شهرداری وظایفشان را انجام می دهند اما همه ما میدانیم که شهر به یک رهبر و به شهردار نیاز دارد

🔹 این عضو شورای اسلامی شهریزد در ادامه گفت طبق قانون هئیت حل اختلاف باید ظرف ۱۵ روز جواب نامه شورای شهر را بدهد و درصورت رد اعتراض شورا ماتابع نظر قانون هستیم اما در غیر این صورت طبق قانون آقای مهندس فرهمند شهردار خواهند

🔺 اختصاصی #آرمانشهر

 

  • نویسنده : آرمانشهر
  • منبع خبر : آرمانشهر