شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید می‌کند
شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید می‌کند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حسن خدامی‌پور در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ‌ با تبریک فرارسیدن دهه فجر اظهار کرد: در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید دلاوری‌های ملت انقلابی ایران که به ندای حق‌طلبی و عدالت‌جویی امام (ره) لبیک گفتند و بساط حکومت طاغوتی پهلوی را برچیدند را […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حسن خدامی‌پور در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ‌ با تبریک فرارسیدن دهه فجر اظهار کرد: در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید دلاوری‌های ملت انقلابی ایران که به ندای حق‌طلبی و عدالت‌جویی امام (ره) لبیک گفتند و بساط حکومت طاغوتی پهلوی را برچیدند را ستود.

وی گفت: در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ ملت ایران به بهای اهدای جان شهیدان، شهد شیرین پیروزی به مذاق جان‌ها چشاندند و عزت و افتخار را به هموطنان هدیه دادند.

رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان گفت: ملت ایران تنها با اتکا به قدرت لایزال الهی و هدایت‌های امام خمینی (ره) با دستان خالی صفوفی منسجم شکل دادند و با استقامت و بردباری و جانفشانی، پس از سال‌ها مبارزه، سرانجام به مطالبه به‌حق خود که همان استقلال آزادی و جمهوری اسلامی بود، دست یافتند.

وی افزود: در چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب، ایران اسلامی به سلامت از تهدیدهای مختلف عبور کرده و تبدیل به درخت تنومندی شده است اما دشمنان قسم‌خورده نظام هنوز دست از خصومت برنداشته‌اند و همچنان با پی‌ریزی فتنه‌های پیچیده‌تری سعی در خدشه‌دار کردن وجهه انقلاب اسلامی دارند.

خدامی‌پور ضمن دعوت از شهروندان ولایتمدار سیرجان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌، تأکید کرد: مردم با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های والای شهدای گرانقدر و امام شهیدان به ندای مقام معظم رهبری نیز لبیک می‌گویند.

وی گفت: امسال باید پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن شرکت کنیم تا دوستداران این نظام اسلامی شادمان، و دشمنان قسم‌خورده مأیوس و ناامید شوند.