سی‌ و ششمین ملاقات مردمی شهردار تبریز برگزار شد
سی‌ و ششمین ملاقات مردمی شهردار تبریز برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سی‌ و ششمین ملاقات مردمی شهردار تبریز بعد از ظهر دوشنبه ۱ اسفند در محل ساختمان مرکزی شهرداری تبریز برگزار شد. به گزارش شهریار، در این ملاقات، شهروندانی که قبلا برای دیدار با شهردار ثبت نام کرده بودند حضور یافتند. از جمله مسائل و مشکلات مراجعه کنندگان می‌توان به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سی‌ و ششمین ملاقات مردمی شهردار تبریز بعد از ظهر دوشنبه ۱ اسفند در محل ساختمان مرکزی شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش شهریار، در این ملاقات، شهروندانی که قبلا برای دیدار با شهردار ثبت نام کرده بودند حضور یافتند. از جمله مسائل و مشکلات مراجعه کنندگان می‌توان به مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز و درخواست اعمال تخفیف عوارض، خدمات ملکی قابل استعلام و امور متفرقه اشاره کرد.

یعقوب هوشیار در این دیدار دستورات لازم را برای رفع مشکل شهروندان صادر و برای برخی دیگر نیز که خارج از اختیارات شهرداری بود، راهنمایی‌های لازم را ارائه کرد.

در این دیدار ۱۶ نفر از شهروندان، مسائل و مشکلات خود از سطح مناطق ۱، ۳، ۴، ۷، ۹ و ۱۰ و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز را با شهردار تبریز در میان گذاشتند.   

شهروندانی که در مناطق یا سازمان های شهرداری تبریز موفق نشده اند مشکلات خود را برطرف کنند، با مراجعه به اداره کل ارتباطات و امور بین الملل می توانند ثبت نام و با شهردار تبریز دیدار کنند.

این دیدار و ملاقات مردمی مستمر است، شهردار تبریز و شهرداران مناطق هر هفته با شهروندان دیدار و گفت و گو می‌کنند.