زیرسازی باند کندرو ضلع جنوبی زیرگذر ترمینال تبریز به طول ۲۳۰ متر
زیرسازی باند کندرو ضلع جنوبی زیرگذر ترمینال تبریز به طول ۲۳۰ متر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۳ تبریز از شروع عملیات زیرسازی باند کندرو در ضلع جنوبی زیرگذر ترمینال به طول ۲۳۰ متر خبر داد. به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر گفت: این پروژه عمرانی در راستای سیاست‌ها و تدابیر مدیریت شهری مبنی سهولت در رفت و آمد شهروندان از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۳ تبریز از شروع عملیات زیرسازی باند کندرو در ضلع جنوبی زیرگذر ترمینال به طول ۲۳۰ متر خبر داد.

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر گفت: این پروژه عمرانی در راستای سیاست‌ها و تدابیر مدیریت شهری مبنی سهولت در رفت و آمد شهروندان از این مسیر در حال اجرا است.

وی افزود: با احداث این کندرو به طول ۲۳۰ متر وعرض ۷ متر، علاوه بر سهولت تردد خودروها در محور شرق به غرب زیرگذر ترمینال، سهولت دسترسی از ترمینال مرکزی به خیابان امامیه نیز فراهم خواهد شد.

شهردار منطقه ۳ افزود: این مسیر حدفاصل داخل زیرگذر ترمینال و به طول ۲۳۰ متر و عرض ۷ متر امتداد می‌یابد و موجب تخلیه بار ترافیکی آن مسیر خواهد شد.

پورخردمند با اشاره به تداوم عملیات اجرایی این پروژه عمرانی یادآور شد: هم اکنون عملیات زیرسازی  و جدول گذاری در این مسیر در حال انجام است.

وی در پایان افزود: با اتخاذ تمهیدات مناسب و اجرای کمی و کیفی این پروژه، در زمان مقرر شاهد بازگشایی این کندرو خواهیم بود.