راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی اراده مردم است
راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی اراده مردم است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همه ما مکلف هستیم به پاس گرامیداشت خون شهدای انقلاب اسلامی، تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) در راهپیمایی دشمن‌شکن بیست‌ودوم بهمن شرکت کنیم. وی افزود: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمدحسین واثق‌کارگرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همه ما مکلف هستیم به پاس گرامیداشت خون شهدای انقلاب اسلامی، تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) در راهپیمایی دشمن‌شکن بیست‌ودوم بهمن شرکت کنیم.

وی افزود: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان همه یاوه‌گویان، معاندان و مخالفان نظام اسلامی بوده و گویای آن است که همچون انقلاب سال ۱۳۵۷ استوار و محکم در مقابل دشمنان نظام ایستاده‌ایم و از آرمان‌های خودمان هرگز فاصله نگرفته‌ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت خاطرنشان کرد: مردم فهیم کلان‌شهر رشت همواره در تمام مقاطع حساس کشور در صحنه حاضر بوده‌اند و در روز بیست‌ودوم بهمن امسال نیز در مسیرهایی که برای راهپیمایی تعیین شده است با حضور حداکثری، معرفت خود را نسبت به نظام و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به اثبات خواهند رساند.

وی تصریح کرد: پیش از آغاز دهه فجر، اقدامات لازم در جهت آذین‌بندی معابر و مناطق مختلف شهری رشت توسط شهرداری انجام شده است و در میدان شهدای ذهاب (شهرداری) به عنوان محل تجمع مردم در روز بیست‌ودوم بهمن، جایگاه، بنرها و سایر امکانات لازم نصب شده است. در این روز، تمام نیروهای شهرداری با حضور در کنار اقشار مختلف مردم، به نحو شایسته به وظایف ذاتی خود عمل خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، شهر رشت مرکز استان گیلان ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که در طول شبانه‌روز این جمعیت به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد.