ذخیره‌سازی محلول مورد نیاز و آمادگی خدمات شهری برای مواقع بارش برف
ذخیره‌سازی محلول مورد نیاز و آمادگی خدمات شهری برای مواقع بارش برف

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از ذخیره سازی محلول مورد نیاز و آمادگی خدمات شهری مناطق برای بارش احتمالی برف خبر داد. به گزارش شهریار، جواد صدیقی با  اعلام این مطلب گفت: بر اساس اخبار منتشر شده، پیش بینی می‌شود طی روزهای پایانی هفته جاری شاهد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از ذخیره سازی محلول مورد نیاز و آمادگی خدمات شهری مناطق برای بارش احتمالی برف خبر داد.

به گزارش شهریار، جواد صدیقی با  اعلام این مطلب گفت: بر اساس اخبار منتشر شده، پیش بینی می‌شود طی روزهای پایانی هفته جاری شاهد بارش برف در تبریز باشیم و بر این اساس معاونت های خدمات شهری مناطق دهگانه آمادگی های لازم برای اجرای عملیات زمستانی را دارند.

صدیقی گفت: فعالیت کارگاه‌های محلول سازی و همچنین ذخیره محلول مورد نیاز برای پاشش در زمان بارش برف و همچنین آماده باش کامل نیروها و تجهیزات زمستانی شهرداری تبریز در مواقع بارش از جمله مواردی است که باعث خواهد شد کمترین مشکل را در زمان بارش برف داشته باشیم.

وی با اشاره به بازدید های دوره ای و سرزده از کارگاههای مدرن محلول سازی گفت: خوشبختانه کارگاه‌های محلول سازی در مناطق ۲ راه اندازی شده است و به زودی در مناطق ۵، ۱ و ۷ نیز شاهد راه اندازی این کارگاهها خواهیم بود.

زمستان امسال به دنبال دستور اکید شهردار تبریز مبنی بر حذف نمک پاشی از عملیات زمستانی، کارگاههای محلول سازی فعال در مناطق مختلف شهرداری تبریز با مدرن سازی شیوه محلول سازی نقش اساسی در عملیات زمستانی امسال شهرداری تبریز دارند.