دیدار شهردار تبریز با شهروندان ساکن در منطقه ۳
دیدار شهردار تبریز با شهروندان ساکن در منطقه ۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران شهرداری و شهردار منطقه ۳ در چهارمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت با تعدادی از شهروندان ساکن در این منطقه دیدار و گفتگو کرد. به گزارش شهریار، چهارمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان و مدیران شهرداری و شهردار منطقه ۳ در چهارمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت با تعدادی از شهروندان ساکن در این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهریار، چهارمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۳ صبح امروز با حضور یعقوب هوشیار، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی، حکیمه غفوری، روح الله دهقان نژاد و معاونان ستادی و شهردار و مدیران منطقه ۳ آغاز شد.

پس از بررسی مشکلات احصاء شده در حوزه شهرداری منطقه ۳ توسط چهار رسانه در قالب یک کلیپ، برگزاری جلسه بررسی بودجه و جمع بندی موضوعات و همچنین درصد تحقق مصوبات قرار خدمت قبلی و طرح مشکلات جدید، دیدار شهردار تبریز با تعدادی از شهروندان ساکن در این منطقه برگزار شد.

در دیدار شهروندان منطقه ۳ با شهردار تبریز، دستورهای لازم برای رفع مشکل شهروندان صادر و همچنین راهنمایی های لازم ارائه شد.

قرار خدمت یکی از برنامه‌های مدیریت شهری جدید تبریز است که امکان احصای مشکلات اختصاصی مناطق و همچنین حل آنها با هماهنگی سایر دستگاه‌ها و مسئولان استانی را فراهم می‌کند.

پیش از این، دور نخست قرار خدمت در مناطق دهگانه شهرداری تبریز در راستای احصای مشکلات موجود، بازدید از پروژه ها و دیدار با اقشار مختلف مردمی برگزار شده بود و دور دوم قرار خدمت نیز با محوریت حضور در محلات پیگیری شد.

دور سوم قرار خدمت شهرداری تبریز با حضور اصحاب رسانه به عنوان ارکان اصلی سومین دور از قرارهای خدمت شهرداری با هدف احصای مشکلات محلات و نگاه دقیق و ریزبینانه به عنوان بازوان مدیریت شهری آغاز شده است.