در کمیسیون تلفیق این هفته شورای اسلامی شهر اصفهان چه گذشت؟
در کمیسیون تلفیق این هفته شورای اسلامی شهر اصفهان چه گذشت؟

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جلسات کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر تا هفته گذشته به صورت کامل مربوط به بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان بود که روز پنج‌شنبه هفته گذشته با مبلغی بالغ بر ۲۲ هزار میلیارد تومان برای کل مجموعه شهرداری به تصویب صحن […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

ابوالفضل قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: جلسات کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر تا هفته گذشته به صورت کامل مربوط به بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری اصفهان بود که روز پنج‌شنبه هفته گذشته با مبلغی بالغ بر ۲۲ هزار میلیارد تومان برای کل مجموعه شهرداری به تصویب صحن علنی رسید.

وی افزود: کمیسیون تلفیق در حال حاضر پیگیر مسائل جاری شورای اسلامی شهر است و در جلسه این هفته نیز مسائل مربوط به مواردی که لازم است پایان سال مورد توجه قرار گیرد، به‌ویژه مباحث ترافیکی، مطرح شد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه نوروز سال ۱۴۰۲ کمی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است، زیرا از چهارم فروردین سال آینده، ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و فضایی معنوی در شهر خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: علاوه بر مسائلی که در سال‌های گذشته در ایام نوروز داشتیم، بسته‌های فرهنگی شهر نیز از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود، لذا مسئولان ستاد خدمات سفر در جلسه کمیسیون تلفیق حاضر شدند و درباره مباحث مختلفی توضیحاتی ارائه شد.

وی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش نزولات آسمانی در ایام نوروز، مباحث مربوط به اسکان مسافران در جلسه کمیسیون تلفیق مطرح شد و در خصوص تهیه مکان‌های مسقف، هماهنگی‌های لازم با موجرها برای اسکان موقت مسافران و تجهیز نقاط و مکان‌های شهرداری همچون مجموعه باغ فدک و ورزشگاه‌ها، پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

قربانی با بیان اینکه ورودی‌های شهر اصفهان یکی از مهم‌ترین نقاط در نوروز است، تاکید کرد: با توجه به اینکه امسال تعداد ورودی‌ها افزایش یافته است، معبر آزادراه شرق به بهره‌برداری رسیده است و ورودی ویژه‌ای برای نصف‌جهان خواهد بود، لذا پیش‌بینی‌های لازم برای هدایت مسافران و تهیه امکانات برای آن‌ها انجام شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به پیش‌بینی بارندگی‌های مناسب در فروردین سال آینده، تلاش می‌کنیم با در نظر گرفتن اقداماتی، شهروندان و مسافران ایام خوبی را در نوروز طی کنند و حادثه‌ای نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: ستاد خدمات سفر، مربوط به شهر اصفهان است و تنها مربوط به شهرداری نیست و نمایندگان تمام دستگاه‌هایی که در این حوزه مسئولیت دارند، در این ستاد حضور دارند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مباحث ترافیکی در سطح شهر، افزایش ناوگان حمل‌ونقل عمومی و فعالیت تمام ظرفیت خط یک مترو، برای نوروز ۱۴۰۲ پیش‌بینی شده است و هماهنگی‌های لازم برای روان‌سازی ترافیک به‌ویژه پس از غروب آفتاب با پلیس راهور نیز در حال انجام است که امیدواریم همچون سال‌های گذشته، نوروز خوبی را برای شهروندان و مسافران به ارمغان آوریم.