خدمت‌رسانی شهرداری منطقه۱۳ به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن
خدمت‌رسانی شهرداری منطقه۱۳ به شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،   محمد هادی علی‌احمدی با بیان اینکه ۲۲ بهمن سالروز سربلندی مردم عزیز ایران است، گفت:  این روز حماسه جاودان در تاریخ این مرز و بوم است و هیچگاه نخواهیم گذاشت دشمنان در صفوف بهم پیوسته ملت تفرقه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳،   محمد هادی علی‌احمدی با بیان اینکه ۲۲ بهمن سالروز سربلندی مردم عزیز ایران است، گفت:  این روز حماسه جاودان در تاریخ این مرز و بوم است و هیچگاه نخواهیم گذاشت دشمنان در صفوف بهم پیوسته ملت تفرقه بوجود آورند.
او در خصوص برنامه های اجرایی روز ٢٢ بهمن در راهپیمایی توسط معاونت امور اجتماعی و فرهنگی گفت : چندین پهنه برای خدمت رسانی به راهپیمایان ٢٢ بهمن تعیین شده که منطقه ۱۳ در کنار پنج منطقه دیگر در پهنه های مختلف آموزش های شهروندی، سرگرمی و ورزش مشارکت داشت.
شهردار منطقه۱۳، راه اندازی استیج کودک و نوجوان، شهربازی و قلعه شادی، بازی های ورزشی و رایانه ای و بازی های فکری از جمله فعالیت های مناطق در پهنه سرگرمی ورزش اعلام کرد و افزود : اسکیت سواران منطقه۱۳ در دو گروه با در دست داشتن پرچم جمهوریاسلامیایران، در مسیر راهپیمایی حرکت و به هنر نمایی پرداختند.
علی احمدی اظهار داشت :در شب چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز، آسمان ١٣ مسجد، میادین و چهار نقطه از دیار پیشگامان انقلاب اسلامی نور افشانی شد.
او ادامه داد : برنامه هایی نیز با محوریت  سلامت، آموزش شهروندی و… در ضلع شمالی خیابان آزادی از یادگار امام تا نواب اجرایی شده است.
شهردار منطقه۱۳ خاطر نشان کرد: از مجموع ۱۱۰ نقطه در تهران، به همت اداره فرهنگی، غرفه های فرهنگی با توزیع اقلام و محصولات فرهنگی در پارک پیروزی،   فلکه دوم نیروی هوایی، بوستان خیام و فلکه اطلاعات در طول ایام دهه فجر برپا شد.

انتهای پیام