حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان است
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر نقشه‌های شوم دشمنان است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در پیام شهردار کرج آمده است: مردم شریف ایران در سال‌های پیش از تحقق انقلاب اسلامی، با مبارزات گسترده و مستمر، حرکت به سمت شگل‌گیری نظام جمهوری اسلامی را رقم‌زده و در این مسیر از جان و مال خود دست کشیدند. آنان خواهان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در پیام شهردار کرج آمده است:

مردم شریف ایران در سال‌های پیش از تحقق انقلاب اسلامی، با مبارزات گسترده و مستمر، حرکت به سمت شگل‌گیری نظام جمهوری اسلامی را رقم‌زده و در این مسیر از جان و مال خود دست کشیدند. آنان خواهان برپایی نظامی بودند که عدالت و انسانیت با اخلاق اسلامی را در دستور کار خود قرار داده و شیوه اداره کشور به روش هزارفامیل را کنار بگذارد.

این در حالی بود که نظام شاهنشاهی ضمن خیانت گسترده به مردم ایران و به تاراج بردن اموال و دارایی‌های کشور، رسیدگی به خواست و نیاز ایرانیان را از اولویت خارج و اجرای تمایلات و اهداف خویش را در راُس اقدامات قرار داده بود.

اما سرانجام مبارزات مردم که با رمز اتحاد و به رهبری پربرکت امام خمینی(ره) انجام گرفت به بار نشست و جمهوری اسلامی ایران، به واسطه راُی و انتخاب مردم، محقق شد.

تحقق انقلاب و شکل‌گیری نظامی که بر پایه استقلال و آزادی بود بر اساس خواست و اراده جمع گسترده‌ای از ایرانیان انجام گرفت و نتیجه آن ۴۳ سال امنیت، آرامش وایستادگی برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان بود که در سایه ولایت رهبر معظم انقلاب رخ داده است.

از این رو حمایت همه جانبه از نظام اسلامی برابر توطئه گران و دشمنان وظیفه ملی و انسانی همه ماست.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جمع ایرانیان و عاشقان کشور، از مردم همیشه در صحنه شهر کرج دعوت می‌کنم تا با حضور پرشور خود همچون سال‌های گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، بر نقشه‌های دشمنان برای زمین زدن اهداف بلند نظام جمهوری اسلامی، خط بطلان کشیده و فتنه‌های آنان را خنثی نمایند.

مهرداد کیانی
شهردار کرج