جشن عبادت هزار نفر از دختران منطقه۱۱ برگزار شد
جشن عبادت هزار نفر از دختران منطقه۱۱ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،  به گزارش شهر و  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران؛ سید محمد موسوی شهردار این منطقه از برگزاری جشن فرشته ها ویژه هزار دختر نه ساله این منطقه توسط معاونت امور اجتماعی فرهنگی؛ اداره آموزش های شهروندی و آموزش و پرورش این منطقه خبر داد . موسوی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

 به گزارش شهر و  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱ تهران؛ سید محمد موسوی شهردار این منطقه از برگزاری جشن فرشته ها ویژه هزار دختر نه ساله این منطقه توسط معاونت امور اجتماعی فرهنگی؛ اداره آموزش های شهروندی و آموزش و پرورش این منطقه خبر داد .

موسوی در این خصوص اعلام کرد: با هدف برگزاری با شکوه جشن عبادت برای دختران این منطقه که آینده سازان کشور هستند؛ به میزبانی دانشگاه امام علی علیه السلام هزار نفر از دختران نه ساله از مدارس سطح منطقه ۱۱ گرد هم آمدند و ضمن اقامه نماز و اجرای سرود دست جمعی «ایران من» به برپایی این جشن بزرگ پرداختند .

 او افزود: در این مراسم ویژه برنامه های شاد و معنوی در نظر گرفته شد تا این روز برای مادران و زنان بزرگ فردای سرزمین ماندگار شود .

بر اساس این گزارش؛ آیین عبادت فرشته ها در ایام ماه مبارک رجب و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مسجد دانشگاه امام علی علیه السلام برگزار شد .

انتهای پیام