توزیع میوه شب عید بین ۸۰۰ نفر از بازنشستگان شهرداری اردبیل
توزیع میوه شب عید بین ۸۰۰ نفر از بازنشستگان شهرداری اردبیل

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم صفری امروز_ دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن _در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: در راستای جلب رضایت بازنشستگان و تکریم از خدمات ارزشمند این قشر در سال‌های گذشته در مجموعه شهرداری اردبیل، طبق سنوات گذشته مجوز توزیع میوه شب عید برای خانواده‌های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم صفری امروز_ دوشنبه بیست‌وچهارم بهمن _در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: در راستای جلب رضایت بازنشستگان و تکریم از خدمات ارزشمند این قشر در سال‌های گذشته در مجموعه شهرداری اردبیل، طبق سنوات گذشته مجوز توزیع میوه شب عید برای خانواده‌های بازنشستگان شهرداری صادر شده است و توزیع میوه تا روزهای پایانی اسفند ماه اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه سبد کالای شب عید برای تمام کارکنان شهرداری، نیروهای حجمی و فصلی و رانندگان استیجاری توزیع خواهد شد، ادامه داد: این سبد شامل برنج، مرغ و گوشت و میوه است.

رئیس کمیسیون حقوقی و امور ایثارگران شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: هدف اصلی شهرداری از توزیع این اقدام کمک به معیشت خانواده شهرداری در ایام عید نوروز است و بین بیش از ۸۰۰ نفر از بازنشستگان توزیع خواهد شد.

سلامت صفری، سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در مورد لایحه مربوط به توزیع میوه شب عید کارکنان و بازنشستگان شهرداری این شهر افزود: با بررسی لایحه مربوط به توزیع میوه برای بازنشستگان، به شهرداری اجازه داده شد میوه شب عید بازنشستگان طبق سنوات گذشته انجام شود.

بهزاد عباس‌زاده، نایب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مصوبه جلسه علنی شورای اسلامی شهر، تهیه و خرید میوه شب عید برای بازنشستگان شهرداری اردبیل است که به تصویب رسید.