تملک ۲ ملک معارض پروژه بزرگراه شمالی
تملک ۲ ملک معارض پروژه بزرگراه شمالی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علی رحیم خانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از تداوم تملک و آزادسازی املاک معارض در اجرای پروژه بزرگراه شمالی خبر داد و گفت: دو ملک معارض پروژه به مساحت یک هزار و ۲۸۰ مترمربع تملک و آزادسازی شد. رحیم خانی با اشاره به اینکه این دو […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علی رحیم خانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ از تداوم تملک و آزادسازی املاک معارض در اجرای پروژه بزرگراه شمالی خبر داد و گفت: دو ملک معارض پروژه به مساحت یک هزار و ۲۸۰ مترمربع تملک و آزادسازی شد.

رحیم خانی با اشاره به اینکه این دو ملک از سال ۹۵ در طرح تعریض پروژه مذکور قرارگرفته‌اند، افزود: با عنایت به دستور شهردار کرج و با پیگیری‌های مستمر کارشناسان اداره کل املاک و مستغلات و حمایت شورای اسلامی شهر کرج در مدت کمتر از یک ماه نسبت به تملک و تعیین تکلیف آن‌ها اقدام شد.

وی با تأکید بر اینکه رفع معارضین پروژه بزرگراه شمالی در اولویت اصلی مدیریت شهری است، گفت: بسیاری از املاک در مسیر عملیات احداث پروژه بزرگراه تملک شده است و دو ملک معارض نیز در مسیر پروژه وجود دارد که با همکاری و همراهی مالکین نسبت به رفع موارد آن اقدام خواهد شد تا عملیات اجرایی پروژه با سرعت بیشتری انجام گیرد.

رحیم خانی عنوان کرد: رفع معارضین پروژه‌های شهری باهدف توسعه و آبادانی شهر، رفاه حال شهروندان و توجه به‌ضرورت اجرای طرح‌های کلان‌شهر انجام‌شده است.

منتشر شده در تاریخ ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱