تلاش برای افزایش سرانه‌های عمومی و بهره‌برداری از دو پروژه جدید در منطقه ۱۴
تلاش برای افزایش سرانه‌های عمومی و بهره‌برداری از دو پروژه جدید در منطقه ۱۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، سالاری پور با همراهی مدیران شهری و اجرایی ، از پروژه های شاخص منطقه بازدید کرد.محمد امین سالاری پور در بازدید از روند اجرای پروژه ها خدمت به مردم را […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، همزمان با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، سالاری پور با همراهی مدیران شهری و اجرایی ، از پروژه های شاخص منطقه بازدید کرد.
محمد امین سالاری پور در بازدید از روند اجرای پروژه ها خدمت به مردم را در اولویت فعالیت ها برشمرد و بر تلاش و تسریع در اجرا و اتمام بموقع و اصولی پروژه ها تاکید کرد.
وی ضمن بازدید از پروژه دیوار حائل در بزرگراه امام علی(ع) تقاطع خاوران همچنین سوله مدیریت بحران در تقاطع این بزرگراه با بزرگراه محلاتی ، از بهره برداری این پروژه ها در نیمه ابتدایی اسفند و پیش از سال جدید خبرداد.
شهردار منطقه ۱۴ با بیان اینکه همه ظرفیت ها برای پیگیری و رفع مشکلات و نیازهای شهری شهروندان متمرکز شده است، افزود:در راستای توسعه و آبادانی محلات همچنین ارتقای خدمت رسانی کیفی تر و بهبود کیفیت زندگی شهروندان رصد میدانی ، ارزیابی طرح ها و راه کارهای لازم ارائه و انجام می شود.

انتهای پیام