تقاطع غیرهمسطح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید
تقاطع غیرهمسطح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، تقاطع غیرهمسطح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز با حضور سردار خرم استاندار آذربایجان‌شرقی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده فرمانده سپاه عاشورا بدون تشریفات و توسط شهروندان تبریزی طبق وعده شهرداری و در موقع مقرر به بهره‌برداری رسید. به گزارش شهریار، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

تقاطع غیرهمسطح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز با حضور سردار خرم استاندار آذربایجان‌شرقی، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده فرمانده سپاه عاشورا بدون تشریفات و توسط شهروندان تبریزی طبق وعده شهرداری و در موقع مقرر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار شهردار تبریز در این باره اظهار کرد: خداوند را شاکریم که همزمان با مبعث پیامبر اکرم (ص) شاهد افتتاح پنجمین تقاطع غیرهمسطح در تبریز هستیم.

وی افزود: این پروژه طی مدت هشت ماه با تلاش شبانه روزی همکاران شهرداری تبریز به بهره برداری رسیده است.

هوشیار با اظهار امیدواری از تاثیر این پروژه در بازگشایی گره ترافیکی این نقطه از شهر، گفت: با توجه به ترافیک و گره ترافیکی حاصل از حجم خودروها در این نقطه، امیدواریم این گره ترافیکی برطرف شود.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: بر اساس وعده ای که به مردم شریف تبریز داده ایم، امروز پل رسالت که با نام پل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نامگذاری شده با هدف رفع یکی از گره های ترافیکی جنوب غرب تبریز افتتاح می‌شود.

وی با قدردانی از صبر و شکیبایی مردم تبریز در اجرای این پروژه، اظهار کرد: امیدواریم پل ولایت را به عنوان ششمین تقاطع غیرهمسطح در نیمه شعبان امسال تقدیم شهروندان کنیم.

تقاطع غیرهمسطح سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام شهر، تا اردیبهشت سال جاری ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در طول هشت ماه به صد در صد رسیده و همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و سالروز قیام ۲۹ بهمن ۵۶ مردم تبریز علیه رژیم پهلوی به بهره‌برداری رسید.

این پروژه در تقاطع جاده سنتو–دیزل آباد به طول ۴۵۰ متر و عرض ۱۲ متر و مساحت پنج هزار متر و هزینه ۱۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.