تعیین بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری صدرا در سال ۱۴۰۲
تعیین بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری صدرا در سال ۱۴۰۲
شهردار صدرا گفت: بودجه سال آینده ۶۰۰ میلیارد تومان بسته ایم که رقم بی نظیری است و نسبت به امسال ۲ برابر شده است.

به گزارش آرمانشهر فارس، بهزاد پرنیان، شهردار صدرا، امروز ۲۷ اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه در پایان سال ۱۴۰۱ گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری صدرا ۳۰۰ میلیارد تومان بود که خوشبختانه با تلاش همه همکاران و سیاست گذاری های شورای اسلامی صدرا در ۱۰ ماهه اول سال محقق شد و لایحه متمم ۵۲۰ میلیون تومانی تصویب شد.

مریم شمالیان/ وی ادامه داد:  بودجه سال آینده ۶۰۰ میلیارد تومان بسته ایم که رقم بی نظیری است و نسبت به امسال ۲ برابر شده است.

پرنیان اضافه کرد: ۱۱۰ میلیارد تومان امسال به توسعه ماشین آلات عمرانی و حمل و نقل عمومی اختصاص یافت و کمتر شهرداری در فارس موفق به اخذ اتوبوس یارانه ای از کشور شده ایم اما در صدرا ۱۳ دستگاه از این اتوبوس و سه اتوبوس آزاد و ۶ دستگاه مینی بوس یارانه ای دریافت کرده ایم.

شهردار صدرا با اشاره به اقدامات انجام شده برای پاسخگویی به نیازهای مردم صدرا اظهار کرد: در بحث ماشین آلات راه سازی و سنگین شهرداری صدرا نیازگوی نیازهای مردم نبود و با سیاست گذاری شورای صدرا چند دستگاه در این راستا خریداری شد که شامل یک دستگاه ماشین آتش نشانی پیشرو بود و کلا ۱۱۰ میلیارد تومان در این حوزه هزینه شده است.

وی ادامه داد: برای رفع کمبود سرانه فضای سبز صدرا تلاش های متعددی صورت گرفته و منابع آب را با همین هدف تقویت کردیم و سهمیه از سازمان آب از یک چشمه آب در پروژه انتقال آب خلیج فارس دریافت کردیم و پنج میلیارد تومان پیش خرید آب از تصفیه خانه فاضلاب کرده ایم.

پرنیان در مورد توسعه فضای سبز هم گفت: سال گذشته۷ پارک محله ای احداث شده که تکمیل شده اند و ۱۲ پارک هم که داشتیم مورد بهسازی قرار دادیم و ۷ میدان اصلی شهر هم بازسازی شد که ۲ میدان ورودی شهر صدرا هستند و هشت هزار اصله درخت و درختچه و ۱۲ هزار متر مربع گل و گیاه فصلی و ۴ هزار اصله درخت رایگان بین مردم صدرا امسال توزیع شد.

وی ادامه داد: احداث پمپ بنزین در فاز ۲ صدرا و راه اندازی معاینه فنی خودروهای سبک هم از برنامه های سال آتی شهرداری صدراست.

کشاورز، سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا هم گفت: سال آینده ۸۰۰هزار متر مربع انجام آسفالت در صدرا به انجام خواهیم رساند و احداث ساختمان آتش نشانی برای شرق صدرا از دیگر برنامه های اتی صدرا خواهد بود.

وی ادامه داد: برای نگهداری از سگ های بلاصاحب در یک کمپ در صدرا ۴ میلیارد تومان هزینه کرده ایم که پلاک کوبی می شوند و ۲ دامپزشک با تجهیزات و امکانات عقیم سازی را انجام می هند و تنها شهرداری فارس هستیم که اسلحه بیهوشی داریم و هر سگ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه عقیم سازی دارد.

مهدی کشاورز، عضو و سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا هم گفت:  بودجه سال آینده ۶۰۰ میلیارد کردیم و در سال جاری ۳۰۰ پیش بینی شده بود که با تلاش شهردار و با متتمم بودجه، افزایش داشت.

وی افزود: ۸۰ هزار مترمربع آسفالت خواهیم داشت و بلوار های صدرا را از متمم بودجه آسفالت می کنیم و آتش نشانی، ساختمان برای شرق صدرا از محل بودجه احداث خواهد شد و در سال های گذشته پیش بینی آسیب داشتیم.

  • نویسنده : مریم شمالیان