تعبیه ۴۰۰ تن شن و ۲۰۰ تن نمک در سایت مرکزی برف‌روبی منطقه ۱۹
تعبیه ۴۰۰ تن شن و ۲۰۰ تن نمک در سایت مرکزی برف‌روبی منطقه ۱۹

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: با آغاز شدت بارش ها از صبح امروز نیروهای زحمتکش خدمات شهری منطقه در نقاط حساس مشغول خدمت رسانی هستند. این مسئول با تعریف محدوده فعالیت برای نواحی و استقرار ماشین آلات برف روبی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: با آغاز شدت بارش ها از صبح امروز نیروهای زحمتکش خدمات شهری منطقه در نقاط حساس مشغول خدمت رسانی هستند.

این مسئول با تعریف محدوده فعالیت برای نواحی و استقرار ماشین آلات برف روبی بر تلاش به منظور سهولت تردد شهروندان در هنگام برف و باران تاکید و خاطرنشان کرد: تجهیزات ستاد برف روبی اعم از ۸ دستگاه خودرو خاور، ۷ دستگاه کامیون به همراه ۲ دستگاه نمک پاش مکانیزه بارگیری و در اختیار نواحی قرار گرفت.

به گفته این مسئول؛ تجهیزات و ادوات برف روبی در ناحیه یک در محورهای آزادگان و شهید تندگویان و رمپ و لوپ پل های شهید صنیع خانی، میثاق، اشکذری و پل شهید لطیفی ناحیه دو در محورهای آزادگان، شهیدکاظمی، رمپ و لوپ پل های شهید کاظمی، شقایق، شکوفه و سروری ناحیه ۳ محورهای آزادگان، شهیدکاظمی، شقایق و رمپ و لوپ پلهای شهیدکاظمی، چهار دانگه، شقایق، شکوفه و سروری ناحیه چهار محورهای آزادگان، علامه عسگر و رمپ و لوپ پل های شهیدکاظمی، چهار دانگه و پل حرم ناحیه پنج محورهای آزادگان، شهیدهاشمی، امام علی (ع)، علامه عسگر، باقر شهر و رمپ و لوپ پل های صنیع خانی، امام علی، خالد حیدری، صالحی، سه راه باقر شهر آماده خدمت رسانی در زمان نیاز به شن و نمک پاشی هستند.

شهردار منطقه به استقرار ۴۰۰ تن شن و ۲۰۰ تن نمک در سایت مرکزی منطقه اشاره کرد و گفت:حدود ۲۰ تن شن و ۵ تن نمک در سایت های فرعی تعبیه شده است.

انتهای پیام