تجلیل شهردار هوشیار از قاری نونهال تبریزی
تجلیل شهردار هوشیار از قاری نونهال تبریزی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز در پنجمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری، از محمدرضا واحد توکلی نونهال تبریزی تجلیل به عمل آورد. به گزارش شهریار، این اقدام شهردار تبریز در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی و همچنین حذف قرآن صوتی در مراسمات شهرداری تبریز صورت گرفت. مطابق دستور یعقوب هوشیار، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز در پنجمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری، از محمدرضا واحد توکلی نونهال تبریزی تجلیل به عمل آورد.

به گزارش شهریار، این اقدام شهردار تبریز در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی و همچنین حذف قرآن صوتی در مراسمات شهرداری تبریز صورت گرفت.

مطابق دستور یعقوب هوشیار، پخش قرآن صوتی در کلیه مراسم‌ها، نشست‌های مدیران و افتتاحیه‌ها ممنوع بوده و باید قاری قرآن در این جلسات حضور داشته و به تلاوت قرآن بپردازد.

شهردار تبریز در رویکرد جدید فرهنگی و به منظور حمایت از برنامه‌های ترویج و اشاعه تلاوت قرآن کریم و تجلیل از قاریان آیات الهی بر تلاوت زنده قرآن در جلسات مدیریت شهری تاکید دارد.

همچنین بنابر اعلام یعقوب هوشیار، بخشی از برنامه‌های فرهنگی شهرداری تبریز در سال آینده، مربوط به فعالیت‌های قرآنی در مساجد، فرهنگسراها و مراکز فرهنگی تحت مدیریت شهرداری خواهد بود.

بر همین اساس در پنجمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۸، یعقوب هوشیار از قاری نونهال قرآن مجید، محمدرضا واحد توکلی تجلیل به عمل آورد.