برگزاری جلسه هماهنگی قرار سوم خدمت در شهرداری منطقه ۸
برگزاری جلسه هماهنگی قرار سوم خدمت در شهرداری منطقه ۸

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، جلسه هماهنگی پنجمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در شهرداری منطقه ۸ تبریز برگزار شد. به گزارش شهریار، در جلسه‌ای که با حضور مهدی یوسفی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تبریز، جواد صدیقی معاون خدمات شهری شهرداری تبریز به میزبانی رضا جان فشان نوبری شهردار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

جلسه هماهنگی پنجمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در شهرداری منطقه ۸ تبریز برگزار شد.

به گزارش شهریار، در جلسه‌ای که با حضور مهدی یوسفی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تبریز، جواد صدیقی معاون خدمات شهری شهرداری تبریز به میزبانی رضا جان فشان نوبری شهردار منطقه ۸ تبریز و جمعی از معاونان و مدیران منطقه برگزار شد، تحقق مصوبات دور اول و دوم قرار خدمت شهرداری منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

 در خصوص هماهنگی برای اجرای دور سوم قرار خدمت در شهرداری منطقه  تبادل نظر شد و در این جلسه نسبت به پیگیری مستمر مطالبات مردم تا حصول نتیجه این مصوبات تا جلسه قرار خدمت بعدی توسط معاونت هماهنگی امور مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری کلانشهر تبریز تأکید شد.

این جلسه به منظور پیگیری مشکلات مربوط به محلات منطقه از دید رسانه‌ها و بررسی بودجه سال ۱۴۰۲ و اقدامات در راستای تحقق مصوبات قبلی برگزار شده و مقرر شد پنجمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت روز پنجشنبه ۴ اسفند ماه در شهرداری منطقه،  برگزار شود.