برپایی جشنواره دستاوردهای انقلاب در منطقه۲۲
برپایی جشنواره دستاوردهای انقلاب در منطقه۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ ؛ حسین هوشیار گفت: میهمانان این برنامه شهروندان، خانواده معزز شهدا، اسکندری رئیس آموزش های شهروندی، شریعتی جانشین رئیس آموزش پرورش منطقه ۵، وکیلی رئیس امور فرهنگی منطقه، حقی مدیریت محله دانشگاه شریف حضور داشتند. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ ؛ حسین هوشیار گفت: میهمانان این برنامه شهروندان، خانواده معزز شهدا، اسکندری رئیس آموزش های شهروندی، شریعتی جانشین رئیس آموزش پرورش منطقه ۵، وکیلی رئیس امور فرهنگی منطقه، حقی مدیریت محله دانشگاه شریف حضور داشتند.

وی افزود: این برنامه با مشارکت سرای محله دانشگاه شریف و شهرداری ناحیه ۳ و دبیرستان دخترانه حضرت معصومه(شهرک شهید خرازی) برپا شده است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۲ گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تقویت وحدت است و باید از این ظرفیت برای تقویت انسجام ملی و حرکت به سمت اهداف و آرمان های بلند انقلاب اسلامی به‌ خوبی استفاده کرد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه اظهارکرد: بنا به تفسیر دقیق مقام معظم رهبری دشمن با عزمی راسخ و با بکار گرفتن قدرت رسانه ای و تبلیغاتی و با یک برنامه منسجم و دقیقی وارد جنگ نرم فرهنگی شده است تا به ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و باور های مردم آسیب جدی بزند.

وی با اشاره به کارگیری افراد شناخته شده توسط دشمن در جریان ناآرامی های اخیر اذعان کرد: دشمنان با هیله و مکر افرادی که هیچ باور و اعتقادی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندارند را وارد این جنگ تمام عیار ترکیبی کرد تا به زعم خود به بنیان های جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند اما مانند گذشته شکست خورد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۲۲ در ادامه گفت: ستاد گرامیداشت دهه فجر منطقه۲۲ می بایست از روش های نو و خلاقانه ای در برگزاری برنامه های این ایام استفاده کند و تبلیغات خود را فراتر از رسانه ها و در بستر فضای مجازی افزایش دهد.

هوشیار افزود: دستگاه های ذیربط اجرایی با حمایت های مردمی باید در جهت خنثی سازی توطئه های دشمنان برنامه های محوری خود را با اتکا به نقاط قوت جمهوری اسلامی ایران بنا کنند.

این مقام مسئول همچنین بیان کرد: مدیران با همکاری و حمایت های مردمی و با برنامه ریزی منسجم و دقیق به آگاهی بخشی و بصیرت افزایی برای نسل جوان نسبت به انقلاب اسلامی بپردازند.

معاون امور اجتماعی و فرهگی منطقه۲۲ همکاری دستگاه ها و توجه به امید آفرینی در این شرایط را حائز اهمیت برشمرد و گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تقویت وحدت است و باید از این ظرفیت برای تقویت انسجام ملی و حرکت به سمت اهداف و آرمان های بلند انقلاب اسلامی به‌ خوبی استفاده کرد.

انتهای پیام