اولویت اول شهرداری کرمانشاه بهره برداری از تقاطع شهید قاسم سلیمانی است
اولویت اول شهرداری کرمانشاه بهره برداری از تقاطع شهید قاسم سلیمانی است
شهردار کرمانشاه در حاشیه بازدید از روند ساخت تقاطع سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: بهره برداری از تقاطع سپهبد شهید قاسم سلیمانی اولویت اول شهرداری است.

آرمانشهر  به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه سعید طلوعی در بازدید هفتگی از روند پروژه تقاطع سپهبد قاسم سلیمانی بر تسریع در روند ساخت و اتمام این پروژه تاکید کرد. شهردار کرمانشاه ادامه داد: با توجه به وضعیت کشور که در بحران اقتصادی و تحریم است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید داخلی کلیه مواد اولیه از جمله سگمنت و کابل اتصال آن در داخل کشور تولید و خریداری شده است.

وی افزود: هیچ کدام از مسائل تحریمی و اقتصادی که کشور درگیر آن است نباید در روند ساخت و ساز پروژه های در دست اقدام است از جمله تقاطع شهید سپهبد سلیمانی اخلال ایجاد کند.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر روان سازی ترافیک حاشیه کارگاه تقاطع شهید سلیمانی گفت: تا پایان شهریور ماه سال جاری مسیر راست‌گرد های شرق به شمال و جنوب به شرق افتتاح می شود.

دکتر طلوعی با گلایه از برخی ادارات که در روند ساخت و ‌تکمیل این پروژه گفت: ادارات آبفا، شرکت گاز و مخابرات در این پروژه معارض تأسیساتی دارند که روند رفع معارضین تأسیساتی به کندی پیش میرود.

وی ادامه داد: کند روی در رفع معارضین تأسیساتی ممکن است که در روند ساخت و تکمیل این پروژه اخلال ایجاد کند که موجب نارضایتی شهر‌وندان می شود و در ادامه از ادارات آبفا، شرکت گاز و مخابرات خواست که در روند رفع معارضین تأسیساتی خود تسریع داشته باشند.

گفتنی است که پروژه تقاطع سپهبد شهید قاسم سلیمانی بزرگترین پروژه عمرانی-خدماتی ۶ ماهه نخست سال ۹۹ استان کرمانشاه است.