انجمن‌ ورزشی ادیان الهی در منطقه ۱۲ تشکیل شد
انجمن‌ ورزشی ادیان الهی در منطقه ۱۲ تشکیل شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه گفت: مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۲۰۱۰ میلادی، هفته نخست ماه فوریه را «هفته جهانی همبستگی میان ادیان» نام‌گذاری کرده است. یزدی با یادآوری اینکه «گذر ادیان» در خیابان ۳۰ تیر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه گفت: مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۲۰۱۰ میلادی، هفته نخست ماه فوریه را «هفته جهانی همبستگی میان ادیان» نام‌گذاری کرده است.

یزدی با یادآوری اینکه «گذر ادیان» در خیابان ۳۰ تیر منطقه ۱۲ واقع شده، افزود: با توجه به قرارداشتن عبادتگاه‌های ادیان آسمانی مسیحی، زرتشتی و کلیمی در این خیابان، شهرداری منطقه ۱۲ فرصت را برای برنامه‌ریزی متناسب با این هفته جهانی مناسب دید و نخستین جلسه انجمن‌ ورزشی ادیان الهی را با حضور نمایندگان این ادیان برگزار کرد.

بر اساس این گزارش، این جلسه با حضور سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۲، سیدمهدی سیدعلی، مشاور فرهنگی ورزشی شهردار منطقه، نمایندگانی از انجمن‌های ادیان آسمانی مسیحی، زرتشتی، کلیمی و مدیران ورزش منطقه ۱۲ در دفتر معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۲ برگزار شد.

ساداتی طی این جلسه اعلام کرد: با توجه به اینکه چهارراه ادیان به عنوان مکان منحصربه‌فرد تاریخی در دنیا در منطقه ۱۲ واقع شده و این گذرگاه، طی سالیان متمادی محل تجمع عبادتگاه‌های ادیان مختلف آسمانی و پیروان آن بوده، شهرداری منطقه ۱۲ بر خود لازم می‌داند برای تحقق شعار «ورزش برای همه در قلب طهران» نسبت به خدمات‌رسانی و ایجاد همبستگی بین شهروندان این ادیان اقدام نماید.

گفتنی است طی این نشست مقرر شد با نگاه ویژه به مدارس و بهره‌مندی از حضور خانواده‌ها نسبت به برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مختلف و برگزاری تورهای گردشگری ورزشی در جلسات آتی و ماهیانه این انجمن ورزشی برنامه‌ریزی و اقدام شود.

انتهای پیام/