اقدام مجلس برای ساماندهی محله هرندی تهران
اقدام مجلس برای ساماندهی محله هرندی تهران
رئیس فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی از مصوبه مشترک این فراکسیون و مجمع نمایندگان استان تهران برای ساماندهی محله هرندی خبر داد و گفت: بر اساس این مصوبه ستاد ساماندهی محله هرندی تشکیل و مقرر شد جلسات ستاد از هفته جاری یا آینده در مجلس برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر احمد نادری در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، در تشریح بازدید مشترک اخیر فراکسیون مقابله با آسیب های اجتماعی و مجمع نمایندگان تهران از محله هرندی تهران ، گفت: پنج‌شنبه از ساعت ۱۶:۳۰ عصر تا ۲۲ شب بازدیدی را از محله هرندی ( دروازه غار ) داشتیم و برنامه‌های متعددی را از جمله بازدید از خانه‌هایی که به لحاظ بافتی و آسیب‌های اجتماعی مشکلات عدیده‌ای داشتند پیش‌بینی کردیم.

رئیس فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی ادامه داد: از محله بازدید و با ساکنان و معتمدان دیدار و بحث و گفت و گو شد و در جریان مشکلات مردم قرا گرفتیم.

وی از دیدار با خانواده دو تن از شهدای محله خبر داد و گفت: شهید ذوالقدر از شهدای دفاع مقدس و شهید رجبی از شهدای مدافع حرم هستند که با خانواده‌های آنها دیدار و ادای دین و تجدید بیعت کردیم و مقرر شد نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم، یادآور شد: پس از خواندن نماز مغرب و عشا در یکی از مساجد در جریان مشکلات و درددل‌های مردم قرار گرفتیم.

مصوبه مشترکی میان فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مجمع نمایندگان استان تهران

نادری از تصویب مصوبه مشترکی میان فراکسیون مقابله با آسیب‌های اجتماعی و مجمع نمایندگان استان تهران خبر داد و گفت: بر اساس این مصوبه ستاد ساماندهی محله هرندی تشکیل و مقرر شد جلسات ستاد از هفته جاری یا آینده در مجلس برگزار شود و مجمع نمایندگان تهران و فراکسیون به عنوان مرکز هماهنگ کننده‌ای که می‌تواند تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها، نهادها و وزارتخانه‌ها را پای کار بیاورد عمل کند و برای محله آسیب‌خیز هرندی که یکی از محلات اصیل و باهویت تهران است فکری جدی کنیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: محله هرندی در سال های اخیر مورد توجه بوده و دستگاه‌ها و نهادها و سازمان‌های مردم نهاد در آن حضور یافتند اما عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها کار را سخت کرده و باعث شده نتیجه معکوس گرفته شود، برخی تداخلات پیش آید و کار به نحو احسن پیش نرود بنابراین مجلس شورای اسلامی با مصوبه مشترک فراکسیون و مجمع نمایندگان استان تهران به دنبال آن است که نقش مرکزیت ایفا کند و سازماندهی بین دستگاه‌ها، سازمان‌ها و تقسیم کار را رقم بزند و امیدواریم در یک زمان مشخص و برنامه زمانبندی بتوان مشکلات محله شهید هرندی را کاهش داد.