افزایش سرانه فرهنگی منطقه ۱۹ با احداث سیزدهمین سرای محله
افزایش سرانه فرهنگی منطقه ۱۹ با احداث سیزدهمین سرای محله

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با حضور در خیابان ۲۰ متری نیایش در ناحیه دو از عملیات بهسازی و مناسب سازی این معبر بازدید کرد و افزود: عملیات بتن ریزی و جدول گذاری معابر شرقی و غربی به طول […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با حضور در خیابان ۲۰ متری نیایش در ناحیه دو از عملیات بهسازی و مناسب سازی این معبر بازدید کرد و افزود: عملیات بتن ریزی و جدول گذاری معابر شرقی و غربی به طول ۳۵۰ متر انجام شده و در مرحله آماده سازی به منظور اجرای تراش و روکش آسفالت قرار دارد؛ پیش بینی می‌شود هزار و ششصد تن آسفالت در این محدوده پخش می شود.

حضور در خیابان رحمان محله شکوفه و بازدید از عملیات ایجاد دسترسی این معبر به بلوار شقایق از دیگر مکان های مورد بازدید فرهادی بود که درباره این پروژه گفت: در راستای پاسخگویی به درخواست چندین ساله شهروندان، تسهیل در رفت و آمد خودروها و کاهش ترافیک به دلیل همجواری این محدوده با بازارهای گوناگون ایجاد دسترسی این معبر به بلوار شقایق انجام شد.

ضمن اینکه طول مسیر دسترسی خیابان رحمان به بلوار شقایق ۱۳۰ متر است که عملیات عمرانی آن در مرحله شروع جدول گذاری به طول ۳۵۰ متر قرار دارد و عملیات قلوه ریزی به حجم ۶۵۰ مترمکعب به اتمام رسیده است.

همچنین پیش بینی می شود با پخش ۳۰۰ تن آسفالت این معبر تا پایان سال به بهره برداری برسد.

شهردار منطقه به منظور بررسی وضعیت پیشرفت پروژه احداث مخزن بتنی آب به بوستان بزرگ ولایت رفت و خاطر نشان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۷۰۰ متر مربع و شامل دو مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی و یک مخزن ۵۰۰ متر مکعبی است که  برای آبیاری فضای سبز و آب شرب در مواقع بحرانی مورد استفاده خواهد شد.

به گفته وی: عملیات عمرانی این پروژه در مرحله اجرای سقف مخزن اول و آرماتور بندی سقف دوم قرار دارد که احداث ایستگاه پمپاژ مخازن نیز در دست اقدام است.

مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در محله نعمت آباد با مساحت زیربنای ۲ هزار و ۳۵۰ متر مربع  در سه طبقه شامل زیر زمین، همکف و طبقه اول با اتمام عملیات نصب سنگ سردر، ادامه رنگ آمیزی، اتمام کناف طبقات و طبقه همکف و شروع عملیات تأسیسات در طبقات و تکمیل موتور خانه از دیگر پروژه های مورد بازدید امروز شهردار منطقه بود.

فرهادی در این بازدید درخصوص سرای محله اسماعیل آباد در ناحیه سه گفت:  این ساختمان به عنوان سیزدهمین سرای محله این منطقه در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و در ۶ طبقه با زیر بنای ۲۵۰۰ متر مربع و دارای کاربری فرهنگی و اجتماعی در حال تکمیل است که عملیات عمرانی آن در مرحله احداث معابر اطراف سرای محله، شروع احداث موتور خانه، اتمام عملیات نازک کاری کل طبقات و محوطه سازی حیاط و کف پوش قرار دارد.

براساس این گزارش درحاشیه این بازدید شهردار منطقه درخصوص حل و فصل چالش های موجود در حریم به منظور توسعه شهر تهران، ظرفیت ۱۰ هزار هکتاری مجموعه نمایشگاه شهر آفتاب برای منطقه و شهر تهران، اهمیت آبچرخانی با ایجاد مخازن و شبکه فاضلاب بهم پیوسته و مدیریت پساب مطالبی را بیان کرد.

انتهای پیام /