افتتاح بوستان ۸۴۰ مترمربعی شهید خرمی شاد در منطقه۸
افتتاح بوستان ۸۴۰ مترمربعی شهید خرمی شاد در منطقه۸

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی گفت: هدف از احداث این بوستان، افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد مکانی مفرح با امکانات متنوع برای شهروندان و کودکان در این محله کم برخوردار است. تنهایی گفت: با افزایش سرانه های فضای سبز ضرورت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ فاطمه تنهایی گفت: هدف از احداث این بوستان، افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد مکانی مفرح با امکانات متنوع برای شهروندان و کودکان در این محله کم برخوردار است.

تنهایی گفت: با افزایش سرانه های فضای سبز ضرورت ساماندهی، نگهداری و آبیاری این فضاها یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری منطقه است که در این راستا بازسازی و مرمت قناتها، لایروبی مسیل ها و ساخت مخزن آب برای جمع آوری آب های سطحی و آبیاری قطره ای در دستور کار قرار گرفت و جمع آوری آب های سطحی نهر خیابان شهید بخت آزاد با بهره گیری و لوله گذاری پلی اتیلنی در ۱۶۰۰  مترطول انجام شد.

شهردار منطقه۸ ادامه داد: بخش شمالی بهسازی و جمع‌آوری شبکه های آب‌های سطحی خیابان بخت آزاد نیز تا پایان سال انجام خواهد شد و در حال حاضر در بخش جنوبی خیابان فاضلاب تمام مراکز تجاری و مسکونی به شبکه فاضلاب شهری متصل شده و در این خیابان شاهد نازیبایی های قبل نیستیم.

انتهای پیام