اعلام آمادگی تهران برای میزبانی اجلاس جهانی گردشگری شهری
اعلام آمادگی تهران برای میزبانی اجلاس جهانی گردشگری شهری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران و زوراب پولولیکاشویلی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری، امشب- دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲- همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته در محل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با یکدیگر دیدار کردند. در این دیدار پیرامون توسعه گردشگری شهری و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران و زوراب پولولیکاشویلی دبیرکل سازمان جهانی گردشگری، امشب- دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲- همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته در محل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با یکدیگر دیدار کردند.

در این دیدار پیرامون توسعه گردشگری شهری و استفاده از ظرفیت‌های مدیریت شهری جهت معرفی جاذبه‌های گردشگری پایتخت بحث و گفت‌وگو شد. همچنین علیرضا زاکانی برای میزبانی از اجلاس جهانی گردشگری شهری در تهران اعلام آمادگی کرد.

این دیدار با حضور علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و سید محمد حسین حجازی مدیرعامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد انجام شد.

گفتنی است شهرداری تهران با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری پایتخت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته حضور دارد و میزبان علاقمندان حوزه گردشگری است.

انتهای پیام/