اعزام ۶۰ پاکبان اراکی به شهر مرزی مهران
اعزام ۶۰ پاکبان اراکی به شهر مرزی مهران

آرمان شهر به نقل از فارس از اراک ، محمد عسگری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته و در آستانه فرارسیدن ایام اربعین حسینی ۶۰ پاکبان برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی مراسم پیاده‌روی اربعین به شهری مرزی مهران اعزام شدند. وی با بیان اینکه پاکبانان از ۱۴ تا […]

آرمان شهر به نقل از فارس از اراک ، محمد عسگری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته و در آستانه فرارسیدن ایام اربعین حسینی ۶۰ پاکبان برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی مراسم پیاده‌روی اربعین به شهری مرزی مهران اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پاکبانان از ۱۴ تا ۳۰ مهرماه به مدت ۱۶ روز در مرز مهران به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند، گفت: سه دستگاه پرس زباله، پنج دستگاه موتورسیکلت، دو دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه خاور، دو دستگاه ماشین نجات به همراه ۴ نیروی عملیاتی آتشنشان، ۲ دستگاه اتوبوس، دو دستگاه خودرو حمل متوفی و ۱۰ نفر کادر اجرایی و راننده نیز به مرز مهران اعزام شده است.

 عسگری معاون خدمات شهری شهرداری اراک افزود: حدود ۱۰۰ سطل سبک فلزی و ۲۰۰ کیلوگرم پلاستیک زباله، لباس کار، جارو و سایر تجهیزات نظافتی همچون دستکش و ماسک، نیز به مهران ارسال شده است.

 وی با بیان اینکه پاکبانان قبل از حضور در مرز مهران برای زیارت به کربلا و نجف اعزام شده‌اند، اظهار کرد: نیروهای اعزامی شهرداری اراک با تلاشی مضاعف و به صورت شبانه روزی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی آماده هستند.