ارزیابی نواقص و ظرفیت‌های پارک‌های جنوب غرب تبریز
ارزیابی نواقص و ظرفیت‌های پارک‌های جنوب غرب تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهردار تبریز نواقص و ظرفیت‌ پارک‌های جنوب غرب تبریز را ارزیابی کرده و اقدامات لازم برای تجهیز و آماده سازی امکانات و زیرساخت‌ها توصیه کرد. به شهریار، محبوب تیزپاز در بازدید از پارک‌های جنوب غرب تبریز با حضور شهردار، معاون فنی عمرانی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی شهردار تبریز نواقص و ظرفیت‌ پارک‌های جنوب غرب تبریز را ارزیابی کرده و اقدامات لازم برای تجهیز و آماده سازی امکانات و زیرساخت‌ها توصیه کرد.

به شهریار، محبوب تیزپاز در بازدید از پارک‌های جنوب غرب تبریز با حضور شهردار، معاون فنی عمرانی و مدیر زیباسازی منطقه دستورات لازم برای توسعه امکانات و آماده سازی تجهیزات لازم برای استقبال از گردشگران نوروزی را ارائه کرد.

وی ضمن بررسی مشکلات و نواقص پارک‌ها اظهار کرد: پارک‌های کریمی مراغه‌ای، چشم انداز و ستارخان برای استقبال از بهار و گردشگران نوروزی ضروریست تجهیز و آماده شوند.

تیزپاز همچنین توجه به نورپردازی، روشنایی معابر و پارک‌ها، ایجاد غرفه و کارواش در پارک کریمی مراغه ای، تهجیز و تعمیر سرویس‌های بهداشتی، پاکسازی حوزه و رنگ آمیزی جداول را نیز ضروری دانست.