احداث ۸۵ هکتار فضای سبز در ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی
احداث ۸۵ هکتار فضای سبز در ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۳ تبریز از پیش‌بینی احداث ۸۵ هکتار فضای سبز در ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی در بودجه سال آینده این منطقه خبر داد. به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند در دوازدهمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: طرح مطالعاتی ساماندهی ۱۸۰ هکتار از اراضی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۳ تبریز از پیش‌بینی احداث ۸۵ هکتار فضای سبز در ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی در بودجه سال آینده این منطقه خبر داد.

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند در دوازدهمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: طرح مطالعاتی ساماندهی ۱۸۰ هکتار از اراضی ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی در دست اجرا بوده و پس از تأیید شهردار در کمیسیون ماده پنج مطرح خواهد شد.

وی افزود: این اقدام در راستای ممانعت از شکل‌گیری بافت حاشیه جدید در جنوب شهر و تحمیل هزینه به شهرداری در سال‌های آتی صورت می‌گیرد.

پورخردمند با اشاره به درختکاری در اراضی ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی خاطرنشان کرد: ۸۵ هکتار از اراضی ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان درختکاری شده و تبدیل به پارک جنگلی می‌شود.

سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور نوبتی اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی دو بار در هر هفته برگزار می شود.