احداث سه رشته مسیر جدید در سال ۱۴۰۲
احداث سه رشته مسیر جدید در سال ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۳ تبریز از احداث سه رشته مسیر جدید در سال آینده با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان خبر داد. به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند پیش از ظهر امروز در دوازدهمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: سه رشته مسیر جدید در سال آینده با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۳ تبریز از احداث سه رشته مسیر جدید در سال آینده با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش شهریار، اکبر پورخردمند پیش از ظهر امروز در دوازدهمین نشست از سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز اظهار کرد: سه رشته مسیر جدید در سال آینده با هدف تسهیل ترافیک موجود در سطح منطقه با اعتبار ۳۸ میلیارد تومان احداث و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: اولین مسیر جدید در سال آینده به طول ۳۵۷ متر و ۳۵ ملک مسکونی و ۱۱۰۰ متر مربع عرصه تملک و اجرایی می‌شود و ۱۶ میلیارد تومان اعتبار اولیه این مسیر است.

پورخردمند خاطرنشان کرد: مسیر بعدی با ۸۸۰ متر طول و ۲۴ متر عرض، ۹ ملک مسکونی و ۱۳۹۶ مترمربع عرصه با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: مسیرگشایی خیابان لک‌لر به خیابان آیت‌الله طالقانی مسیر جدید دیگری است که ۹ واحد مسکونی در این مسیر قرار داشته و دو ملک در دست توافق است.

شهردار منطقه ۳ تبریز یادآور شد: اردیبهشت سال آینده مسیرگشایی خیابان‌ لک‌لر به خیابان آیت‌الله طالقانی بازگشایی می‌شود.

سلسله نشست‌های خبری مدیران شهرداری تبریز به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز و با هدف تبیین عملکرد مناطق و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز و با حضور نوبتی اصحاب رسانه به عنوان نمایندگان افکار عمومی دو بار در هر هفته برگزار می شود.