اجرای پروژه‌ها با ظرفیت‌ ترافیکی ویژگی بارز جشنواره جهش است
اجرای پروژه‌ها با ظرفیت‌ ترافیکی ویژگی بارز جشنواره جهش است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علی‌اکبر سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آئین کلنگ‌زنی تقاطع سفیر_رحمت در سطح منطقه چهار شهرداری شیراز با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان از مجموعه پروژه‌های شهر شیراز در سومین مرحله جشنواره جهش عمرانی ۱۱۲ پروژه با اعتبار ۱۳,۴۱۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر انجام شد. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علی‌اکبر سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آئین کلنگ‌زنی تقاطع سفیر_رحمت در سطح منطقه چهار شهرداری شیراز با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان از مجموعه پروژه‌های شهر شیراز در سومین مرحله جشنواره جهش عمرانی ۱۱۲ پروژه با اعتبار ۱۳,۴۱۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر انجام شد.

وی ادامه داد: تحول در پروژه‌های عمرانی با جشنواره جهش عمرانی سال ۱۴۰۱ با همت شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری با چند ویژگی خاص در حال رخ دادن است، تعیین تکلیف پروژه‌های بر زمین مانده یکی از ویژگی‌ها است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه گاهی در شورا و شهرداری‌ها قبل پروژه‌های جدید تعریف شده و به مرحله اجرا نرسیده یا رها شده است و تعیین تکلیف پروژه‌های بر زمین مانده و تعریف و اجرا پروژه‌ها بر اساس رفع گره‌های ترافیکی و نیازهای شهروندان و شهر و طرح‌های بالا دستی همچون طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای با سرعت پروژه‌ها، مهندسی ارزش و اصلاح نقشه‌ها برای اجرایی شدن آن‌ها، طراحی بر اساس طرح تفضیلی و اسناد بالادستی و پرداختن به اولویت‌ها بر اساس طرح جامع و اعتماد به جوانان از ویژگی‌های این طرح‌ها است.

سلطانی با بیان اینکه اجرا پروژه‌ها با تمام ظرفیت‌های ترافیکی دومین ویژگی جشنواره جهش عمرانی است، گفت: در این دوره عملکرد همه جانبه و مهندسی ارزشی و با وجود تملک در مسیر اجرا قرار می‌گیرند تا شاهد رها شدن پروژه‌های مانند، تقاطع غیر همسطح سفیر_ رحمت با وجود اهمیت در محور پر تردد بلوار رحمت و رینگ‌های ترافیکی به دلیل تملک رها نشود.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: سرعت در اجرای پروژه مانند کاهش مدت زمان پنج ماهه در اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح نیایش سومین ویژگی بود است، افتتاح زود هنگام در کنار تلاش و کار شبانه روزی سازمان عمران به‌عنوان بازویی اجرایی در پروژه نیایش را شاهد هستیم.