اجرای طرح فرش گل در حاشیه بزرگراه‌های منطقه۲۲
اجرای طرح فرش گل در حاشیه بزرگراه‌های منطقه۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، علیرضا علی بخشی گفت: باتوجه به نزدیک شدن به فصل بهار اجرای طرح گل فرش به همت اداره فضای سبز منطقه و با مشارکت شهرداری نواحی شش گانه در حاشیه بزرگراهی این منطقه به اجرا در خواهد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، علیرضا علی بخشی گفت: باتوجه به نزدیک شدن به فصل بهار اجرای طرح گل فرش به همت اداره فضای سبز منطقه و با مشارکت شهرداری نواحی شش گانه در حاشیه بزرگراهی این منطقه به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: نخستین گل فرش در محدوده ناحیه شش در حاشیه بزرگراه شهید خرازی در حال اجرا است و در سایر نقاط این منطقه نیز به اجرا در خواهد آمد.

علی بخشی ادامه داد: باتوجه به اینکه در ایام نوروز حجم قابل توجهی از هموطنان از بزرگراه های این منطقه سفر خواهند داشت رسیدگی به فضای سبز و زیباسازی محیطی در دستور کار این معاونت قرار دارد.

محمد شاهین خواه شهردار ناحیه شش گفت: به منظور حفظ و ارتقای آراستگی و سلامت شهر و فضای سبز و داشتن شهری زیبا طراحی فرش گل با گلهای بنفشه در بزرگراه خرازی شرق به غرب رمپ شهرک نمونه سپاه به مساحت ۱۲۰ متر مربع در حال اجرا است.

انتهای پیام