آیا مهدی مقدری به شورای شهر اصفهان باز خواهد گشت؟
آیا مهدی مقدری به شورای شهر اصفهان باز خواهد گشت؟
فرماندار اصفهان افزود: آقای مقدری پایان یافتن محرومیتشان از حضور در شورای شهر را به اطلاع بنده رسانده است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر با پایان یافتن دوسال محرومیت مهدی مقدری عضو اصلاح طلب شورای اسلامی شهر اصفهان از فعالیت در این شورا زمزمه های بازگشت وی به پارلمان شهری اصفهان به گوش می رسد.

فرماندار اصفهان: برای بازگشت مقدری به شورای شهر هنوز تصمیم گیری نشده است

حسین سیستانی فرماندار شهرستان اصفهان در گفتگو با خبرنگار آرمانشهر ضمن اظهار بی اطلاعی از این موضوع گفت: تاکنون در خصوص بازگشت آقای مقدری به شورای شهر اصفهان اقدامی صورت نگرفته است.

فرماندار اصفهان افزود: آقای مقدری پایان یافتن محرومیتشان از حضور در شورای شهر را به اطلاع بنده رسانده و بزودی بررسی لازم در این خصوص را آغاز کرده و در جلسه با مقامات ذیربط در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.

سیستانی در پاسخ به این سوال که با بازگشت مقدری، سرنوشت امینی عضو علی البدل شورا که تا به امروز جانشین مقدری در شورا بوده چه خواهد شد، پاسخ داد: در این خصوص با توجه به نص صریح قانون اقدام خواهد شد.

رئیس شورای شهر اصفهان: مقدری باید درخواست بدهد

همچین علیرضا نصر رئیس شورای شهر اصفهان در پاسخ به سوال آرمانشهر در این خصوص اظهار کرد: جناب آقای مقدری در صورت تمایل به استفاده از حقشان باید طی مکاتبه ای با فرمانداری درخواست بازگشت نمایند ما هم با مکاتبه فرمانداری در خدمتشان خواهیم بود.

وی در پاسخ به این سوال نیز که آیا شما به عنوان رئیس شورای شهر در خصوص بازگشت ایشان به شورای شهر اقدامی خواهید کرد گفت: شروع کار باید با درخواست خودشان باشد.

مهدی مقدری عضو اصلاح طلب شورای اصفهان در سال ۹۸ نماینده شورای شهر اصفهان در خصوص اتهامات ناظر بر حمایت از مهدی حاجتی (عضو شورای اسلامی دوره پنجم شهر شیراز)، غروی (فعال سیاسی و قرآن پژوه) و اعتراض به نحوه رفتار با تجمع صنفی معلمان محاکمه و به مدت دوسال از فعالیت در شورای اسلامی شهر اصفهان محروم و رضا امینی عضو علی البدل به عنوان جایگزین مقدری در جلسات شورای شهر حاضر شد.