آموزش مهارت‌های تحکیم بنیان خانواده در دستور کار مسئولان قرار گیرد
آموزش مهارت‌های تحکیم بنیان خانواده در دستور کار مسئولان قرار گیرد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عبدالله صفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، زندگی عفیفانه و آموزش مهارت بازدارندگی و فرزندپروری، پیشنهاد می‌شود دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با مراکز دانشگاهی و علمی تفاهم‌نامه‌هایی امضا و از ظرفیت اندیشمندان و متخصصان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عبدالله صفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به‌منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی و ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی، زندگی عفیفانه و آموزش مهارت بازدارندگی و فرزندپروری، پیشنهاد می‌شود دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با مراکز دانشگاهی و علمی تفاهم‌نامه‌هایی امضا و از ظرفیت اندیشمندان و متخصصان این حوزه استفاده کند.

وی افزود: در بعضی از تصمیمات اتخاذ شده از جمله عبور خط لوله گاز از وسط شهر فرادنبه، مشکلات و تنش‌های مردمی به‌وجود آمده است که شهرداری توان رفع آنها را ندارد، لذا درخواست می‌کنیم برای رفع مشکل آلودگی ناشی از جمع شدن آب در این محوطه و رفع مشکل مردم تدابیری اندیشیده شود.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه سرمایه انسانی یکی از عوامل مهم در رشد و توسعه اقتصادی هر جامعه‌ای محسوب می‌شود، تصریح کرد: آموزش مهارت‌های تحکیم بنیان خانواده و تاب‌آوری اجتماعی برای زنان و دختران در راستای بهبود کیفیت زندگی، برگزاری دوره مهارت‌های ده‌گانه زندگی با محوریت مدیریت استرس و راهکارهای شاد زیستن در شرایط بحرانی برای بانوان استان باید در دستور کار مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

وی ادامه داد: در شهرستان بروجن در شهرهای فرادنبه، نقنه، بلداجی و بروجن واقع در شهرستان بروجن، چند اثر تاریخی ثبت شده است، اما تنها ثبت کفایت نمی‌کند، زیرا این آثار ارزشمند در مرحله نابودی است و باید مورد توجه قرار گیرد.

صفیان با بیان اینکه تورم و مشکلات اقتصادی در جامعه به‌گونه‌ای است که اقشار ضعیف جامعه نیاز به حمایت مسئولان دارند، گفت: مصوبه درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی مرکز شهرستان بروجن دریافت شده است، اما زمینی برای این منظور وجود ندارد و نیازمند همکاری است؛ بخش بلداجی نیز نیاز به احداث یک درمانگاه تأمین اجتماعی نیاز است.

نماینده شوراهای اسلامی شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در سراسر دنیا یک منطقه را انتخاب و پرورش می‌دهند تا ماندگار شود، در زمینه آثار تاریخی نیز باید این‌گونه عمل کرد، زیرا میراث فرهنگی با مشقت حفظ شده و به نسل حاضر ارث رسیده است.

وی افزود: اهمیت ایجاد اشتغال در ثبات اقتصادی جامعه موضوعی غیرقابل انکار است، چراکه توجه هرچه بیشتر به موضوع اشتغال در جامعه می‌تواند منجر به افزایش سطح رفاه عمومی و توسعه همه‌جانبه جامعه شود.