آماده‌باش منطقه ۴ در بارش‌های پیش‌رو
آماده‌باش منطقه ۴ در بارش‌های پیش‌رو

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، ” علی اصغر کمالی زاده” با اعلام این خبر گفت: با پیش بینی سازمان هواشناسی در انتظار سامانه بارشی تازه ای هستیم و آمادگی کامل را داریم.او ادامه داد: با تجهیز یک سایت اصلی برف روبی و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، ” علی اصغر کمالی زاده” با اعلام این خبر گفت: با پیش بینی سازمان هواشناسی در انتظار سامانه بارشی تازه ای هستیم و آمادگی کامل را داریم.
او ادامه داد: با تجهیز یک سایت اصلی برف روبی و ۸ سایت فرعی و رصد لحظه به لحظه معابر و محلات قبل و حین بارش همچون بارش های گذشته شهری با تردد روان و امنیت سلامتی شهروندان خواهیم داشت.
کمالی زاده با اشاره به تجهیزات زمستانه در این عملیات گفت: در این آماده باش با مساعدت و همکاری ۸۸۰ کارگر فضای سبز، ۲۵۰ کارگر خدمات شهری، ۲۷۰ نفر پرسنل نواحی و معاونت های تخصصی و استفاده از ۲۴ خودرو، ۲ دستگاه نیسان برف روب،   ۵۰  هایکاتر، ۶۰ اره موتوری، ۵۰۰ عدد بیل پارویی و ۷۲۰ چوب برف تکانی جهت انجام تمامی امور برف روبی در انتظار سامانه بارشی جدید هستیم.
او ادامه داد: در این عملیات با استفاده از ۴۵۰۰ تن شن و ۱۲۰ تن نمک کریستالی و شارژ مخازن  در معابر، محلاتی عاری از هرگونه مشکل جدی را خواهیم داشت.
شهردار منطقه ۴ در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مشکل یا آبگرفتگی موارد را با سامانه ۱۳۷ مطرح کنند.

 انتهای پیام