آماده‌باش اکیپ‌های زمستانی محلول‌پاش شهرداری منطقه ۳ تبریز
آماده‌باش اکیپ‌های زمستانی محلول‌پاش شهرداری منطقه ۳ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، خیابان‌ها، میدان‌ها و معابر اصلی سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۳ تبریز، شب گذشته توسط اکیپ‌های زمستانی معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه، محلول‌پاشی شده و اکیپ‌ها در حال حاضر در آماده‌باش هستند. به گزارش شهریار، خیابان‌ها، میدان‌ها و معابر اصلی سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۳، همزمان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

خیابان‌ها، میدان‌ها و معابر اصلی سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۳ تبریز، شب گذشته توسط اکیپ‌های زمستانی معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه، محلول‌پاشی شده و اکیپ‌ها در حال حاضر در آماده‌باش هستند.

به گزارش شهریار، خیابان‌ها، میدان‌ها و معابر اصلی سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۳، همزمان با بارش برف دیشب توسط اکیپ‌های زمستانی معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه محلول‌پاشی شد.
هم‌اکنون تمامی مسیرهای سطح حوزه باز بوده و ترافیک روانی نیز در معابر برقرار است و اکیپ‌های زمستانی محلول‌پاش نواحی سه‌گانه منطقه نیز در حال حاضر با ماشین‌آلات مربوطه در آماده‌باش هستند.
کارکنان اکیپ‌های زمستانی محلول‌پاش نواحی سه‌گانه معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه از آغاز بارش‌های برف در فصل زمستان امسال همه روزه در آماده‌باش بوده و در مواقع لازم نیز اقدام به محلول‌پاشی و بازگشایی مسیرها کرده‌اند.