آغاز مسیرگشایی ۲۴ متری کرکج توسط منطقه ۵/ شهرک‌های جاده تهران از بن‌بست خارج می‌شوند
آغاز مسیرگشایی ۲۴ متری کرکج توسط منطقه ۵/ شهرک‌های جاده تهران از بن‌بست خارج می‌شوند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، با تخریب نخستین واحد تملک شده، عملیات مسیرگشایی ۲۴متری “قوملار” محله کرکج توسط شهرداری منطقه ۵ آغاز شد. به گزارش شهریار، سیاوش فتح اللهی شهردار منطقه ۵ در خصوص این پروژه گفت: عملیات مسیرگشایی محله کرکج به طول یک کیلومتر و عرض ۲۴ متر، جاده تهران را به انتهای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

با تخریب نخستین واحد تملک شده، عملیات مسیرگشایی ۲۴متری “قوملار” محله کرکج توسط شهرداری منطقه ۵ آغاز شد.

به گزارش شهریار، سیاوش فتح اللهی شهردار منطقه ۵ در خصوص این پروژه گفت: عملیات مسیرگشایی محله کرکج به طول یک کیلومتر و عرض ۲۴ متر، جاده تهران را به انتهای ضلع شمالی کرکج متصل می کند.

فتح اللهی با اشاره به اقدامات شهرداری منطقه ۵ برای تسهیل عبور و مرور و دسترسی های ترافیکی کرکج گفت: پس از اجرای ۱۸ متری کرکج در سال های گذشته و نیز دوربرگردان جاده تهران در ماه های اخیر، احداث پروژه ۲۴ متری “قوملار” موجب توسعه این بخش از کلانشهر تبریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه کرکج و محدوده های اطراف به دلیل شرایط ویژه جغرافیایی در بن بست قرار گرفته اند تصریح کرد: ۲۴ متری کرکج ضمن تسهیل ترافیکی، موجب می شود این محله و شهرک های تازه تاسیس همجوار از بن بست خارج شود.

فتح اللهی توسعه شهری را از مهمترین دستاوردهای اقتصادی این پروژه برای اهالی کرکج دانست و اظهار کرد: شهرداری منطقه ۵ برای اجرای این پروژه نسبت به تملک ۱۵۰ باب منزل مسکونی و تجاری در طول مسیر اقدام می کند.

شهردار منطقه ۵ خطاب به مالکان املاک باقیمانده در مسیر ۲۴ متری کرکج گفت: آیتم های تشویقی و امتیازات ویژه ای برای املاک باقیمانده در مسیر در نظر گرفته شده که در صورت توافق اجرایی خواهد شد.

به گفته وی، بودجه ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان برای تملک و مسیرگشایی ۲۴ متری کرکج در سال ۱۴۰۲ اختصاص یافته است.