‍ فراخوان شناسایی هنرمندان با زمینه کاری ساخت مجسمه های سیلیکونی شخصیت ها
‍ فراخوان شناسایی هنرمندان با زمینه کاری ساخت مجسمه های سیلیکونی شخصیت ها

سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور تکمیل و بهره برداری از موزه مشاهیر و با رویکرد ایجاد فرصت برای رشد و شکوفایی هنرمندان ایرانی متخصص در زمینه طراحی و ساخت مجسمه های سیلیکونی، از تمامی هنرمندان مجسمه ساز دعوت کرد تا در این فراخوان شرکت کنند. پایگاه خبری آرمان شهر به نقل از روابط عمومی […]

سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور تکمیل و بهره برداری از موزه مشاهیر و با رویکرد ایجاد فرصت برای رشد و شکوفایی هنرمندان ایرانی متخصص در زمینه طراحی و ساخت مجسمه های سیلیکونی، از تمامی هنرمندان مجسمه ساز دعوت کرد تا در این فراخوان شرکت کنند.

پایگاه خبری آرمان شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، این فراخوان برای شناسایی هنرمندان متخصص و مجرب اعلام شده و از هنرمندان منتخب برای مشارکت در پروژه های آتی موزه مشاهیر تهران دعوت به همکاری خواهد شد.

🔹 هنرمندان با سابقه کافی و مرتبط در زمینه مجسمه سازی فیگوراتیو و سیلیکونی و توانمند در تشکیل گروه حرفه ای می توانند تا تاریخ ۱۰/۱۲/۹۷ از طریق سایت www.tehransculpture.zibasazi.ir با ارائه تصویر نمونه کار مرتبط (نمونه اثر سیلیکونی اجرا شده) و رزومه مستند هنرمند به صورت آنلاین ثبت نام کنند.

🔹 گفتنی است انعقاد قرارداد خریدآثار در زمان مقرر، پس از طی فرآیند کارشناسی اجرایی، قیمت گذاری و توافق نهایی با هنرمند و تأمین اعتبارات مورد نیاز انجام می شود.