برگزاری دومین جلسه کمیته مناسب سازی معابر شهرستان قدس
برگزاری دومین جلسه کمیته مناسب سازی معابر شهرستان قدس
دومین جلسه کمیته مناسب سازی معابر و ساختمان های شهر قدس با حضور اعضا در بهزیستی این شهرستان تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان تهران، دومین کمیته مناسب سازی معابر ، ساختمان ها و بوستان های سطح شهرستان قدس با حضور علیرضا ناصری پور و پروین یاری زاده، معاون فنی و عمرانی فرمانداری و رئیس اداره بهزیستی شهرستان در سالن جلسات بهزیستی برگزار شد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان قدس در ابتدا ضمن عرض خیر مقدم به ارائه گزارش مناسب سازی معابر و ساختمان های در حال ساخت و ادارات پرداخت . وی در ادامه افزود: اجرای قانون جامع حمایت از معلولین و مناسب سازی شهر و ادارات برای عبور و مرور معلولین از اهم مسئولیتهایی است که انجام آن برای رفاه حال معلولین نیاز به حمایت مسئولین شهری از جمله فرمانداری و شهرداری دارد.
پروین یاری زاده خاطرنشان کرد: بهزیستی در این کمیته نقش اجرایی ندارد و بیشتر به عنوان حامی حقوق معلولین و جانبازان در پی احقاق حق این قشر تلاش و رایزنی می کند تا طعم شادابی و زندگی آسوده به این افراد نیز چشانده شود.

معاون فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان قدس نیز بر تسریع رفع موانع مناسب سازی ادارات در اسرع وقت تاکید کرد و اظهار داشت: ادارات باید در فرصت زمانی مشخص نسبت به انجام مناسب سازی ساختمان های خود اقدام کرده و گزارش لازم را ارائه کنند.
علیرضا ناصری پور در ادامه اذعان کرد: خوشبختانه بهزیستی پیگیری خوبی در خصوص مناسب سازی معابر شهری و روستایی و ساختمان ها در سطح شهرستان دارد که می تواند الگویی شایسته برای سایر امور و همچنین شهرستان های مجاور باشد.