همه پارک‌های زنجان از ۷ فروردین تعطیل شد
همه پارک‌های زنجان از ۷ فروردین تعطیل شد
شهردار زنجان، از تعطیلی همه پارک‌ها از جمله پارک جنگلی ملت و گلستان در راستای کاهش تردد شهروندان در سطح این شهر خبر داد.

آرمان شهر به نقل از ایسنا: حبیب‌الله ملایی‌یگانه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده، از دیروز (پنج‌شنبه ۷ فروردین) تردد در پارک‌های شهر زنجان ممنوع است و در همین راستا ماموران شهرداری اجازه حضور به شهروندان در این اماکن را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه ضدعفونی سطح معابر شهر بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی همچنان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: البته در حال حاضر با همکاری سایر بخش‌ها این کار در حال انجام است ولی با توجه به اهمیت کار و ضرورت توجه به محیط ‌زیست باید مواردی رعایت شود که تاکید ما نیز بر همین مسئله است تا به محیط آسیبی وارد نکنیم.

این مسئول با تاکید بر لزوم پیشگیری از حضور مردم در سطح شهر و نیز اجتماعات، ادامه داد: شهرداری در این روزهای حساس وظایف سنگینی از جمله تدفین اموات که بر اثر ابتلا به بیماری کووید – ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند را بر عهده دارد که طبق دستورالعمل ابلاغی، این کار در حال انجام است ولی درخواست ما از شهروندان این است که حتما به تذکرات ابلاغی توجه کرده و با در خانه ماندن شرایطی را فراهم کنند تا هر چه زودتر این بیماری از کشور رخت بربندد.