همسان سازی حقوق و مزایای کارمندان شهرداری ها
همسان سازی حقوق و مزایای کارمندان شهرداری ها
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور از همسان شدن حقوق و مزایای کارمندان قراردادی و پیمانی شهرداریها بر اساس بخشنامه اخیر سازمان اداری و استخدامی کشور خبر داد.

همسان سازی حقوق و مزایای کارمندان شهرداری ها

به گزارش آرمانشهر، مهدی جمالی نژاد با بیان خبر فوق گفت: در راستای بخشنامه فروردین ماه ۱۴۰۰ سازمان اداری و استخدامی کشور و همچنین دستورالعمل همسان سازی حقوق و مزایای کارمندان قراردادی؛ حقوق و مزایای کارمندان قراردادی شهرداریها نیز بر اساس مقررات موردعمل در خصوص کارمندان پیمانی شهرداریها صورت می پذیرد.
 
وی ادامه داد: برخورداری کارمندان قراردادی از مرخصی استحقاقی، استعلاجی و بدون حقوق و اعمال مدرک تحصیلی و سایر مزایای مترتبه براساس مقررات موردعمل در خصوص کارکنان پیمانی شهرداری ها است.
 
جمالی نژاد اضافه کرد: همچنین با اجرای بخشنامه اخیر سازمان اداری و استخدامی کشور، محاسبه گروه و رتبه کارمندان قراردادی شهرداریها معادل کارمندان پیمانی خواهد بود.
 
شایان ذکر است نمونه قرارداد مشخص به منظور ایجاد وحدت رویه برای تمامی کارمندان قراردادی شهرداریها در ضمیمه بخشنامه سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور ابلاغ شده است.

منبع روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور