نماینده ملایر: اختصاص ۱۹ میلیارد برای اتمام مصوبات ستاد بازآفرینی شهری ملایر
نماینده ملایر: اختصاص ۱۹ میلیارد برای اتمام مصوبات ستاد بازآفرینی شهری ملایر
آرمانشهر / همدان : حجت الاسلام احد آزادیخواه از کم توجهی به مصوبات ستاد بازآفرینی شهر در ملایر انتقاد کرد و از اختصاص ۱۹ میلیارد ریال برای اتمام این مصوبات پس از طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی در صحن کمیسیون عمران مجلس خبر داد.

آرمانشهر خبر به نقل از ایسنا؛ حجت الاسلام احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیرو طرح سوال از وزیر راه و شهرسازی در صحن کمیسیون عمران مجلس در زمینه علت کم ‌توجهی به مصوبات ستاد بازآفرینی شهری همچون درمانگاه محله شهید ولی‌بخشی، طرح فاضلاب ۱۶ متری شمس‌آباد و ناسیونال و دیگر پروژه‌های این حوزه، مقرر شد مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان از طرف معاون وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از این طرح‌ها به ملایر آمده و خلأ‌ها و مشکلات پروژه‌ها بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

وی ادامه داد: برای اتمام این طرح‌ها ۱۹ میلیارد ریال اعتبار به شهرستان ملایر اختصاص یافت و مقرر شد به زودی درمانگاه محله شهید ولی ‌بخشی و دیگر پروژه‌ها شروع به کار کنند.

آزادیخواه آغاز به کار پروژه چهار بانده ثامن – بروجرد و بهره‌برداری از این طرح تا پایان شهریورماه و تکمیل روکش آسفالت قطعه دوم زنگنه تا توره و تکمیل آن تا شهریورماه را از دیگر مطالبات مردم ملایر در این حوزه عنوان کرد.

وی از اختصاص سه هکتار از اراضی در اختیار راه و شهرسازی برای احداث خوابگاه‌های دانشجویی و شروع عملیات اجرایی آن توسط بخش خصوصی و اختصاص شش هکتار زمین برای متقاضیان طرح ملی مسکن خبر داد.