ناصحی: عرصه را به‌روی سمن‌های فرهنگی و هنری باز می‌کنیم
ناصحی: عرصه را به‌روی سمن‌های فرهنگی و هنری باز می‌کنیم
ناصحی نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس گفت: شورای ششم در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و هنری یک گام عقب خواهد رفت و فضا را برای تشکل‌های مردم‌نهاد و سمن‌های فعال در این عرصه باز می‌کنیم تا شاهد ارتقاء کیفی و کمی خدمات آنها باشیم

به گزارش ارمانشهر مهدی ناصحی با اشاره به نشست اخیر خود با هیات مدیره بنیاد ملی کرامت، اظهارکرد: شورای ششم به منظور افزایش خدمات اجتماعی و فرهنگی، درصدد مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد بوده که یکی از آنها بنیاد ملی کرامت است؛ مجموعه‌‎ای که در عرصه فعالیت‌های جهادی و فرهنگی فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه شورای شهر مشهد در این دوره از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی، در حوزه‌های مختلف بهره خواهد گرفت تا از این طریق خدمات اجتماعی را توسعه و سطح فعالیت‌های فرهنگی را ارتقاء دهد، گفت: ما در این دوره، در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و هنری یک گام عقب خواهیم رفت و فضا را برای تشکل‌های مردم‌نهاد و سمن‌های فعال در این عرصه باز می‌کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس تصریح کرد: با این اقدام، فعالیت‌های فرهنگی و هنری، بهتر، عملیاتی‌تر و سازمان‌مندتر از گذشته فعالیت خود را انجام می‌دهند و شاهد ارتقاء کیفی و کیفی خدمات خواهد بود.

وی افزود: مدیریت شهری، اعم از شورای شهر و شهرداری به‌عنوان پشتیبان عمل می‌کند و به‌عنوان سیاستگذار و تسهیلگر فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی ایفای نقش می‌نماییم.