مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت
مدیریت شهری اصفهان در هفته‌ای که گذشت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، «فعالیت کمپ فدک از ۲۵ اسفند / زاینده‌رود میهمان نوروزی اصفهان»، «تمام مسیرهای تقاطع شهدای ورزشکار باز شد»، «ایجاد بازارچه موقت نوروزی در مناطق ۳ و ۱۲ اصفهان / اجازه دست‌فروشی نمی‌دهیم»، «۵۰۰ تاکسی ویژه برای نوروز ۱۴۰۲ در اصفهان به‌خط شد»، «افزایش ۲ برابری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، «فعالیت کمپ فدک از ۲۵ اسفند / زاینده‌رود میهمان نوروزی اصفهان»، «تمام مسیرهای تقاطع شهدای ورزشکار باز شد»، «ایجاد بازارچه موقت نوروزی در مناطق ۳ و ۱۲ اصفهان / اجازه دست‌فروشی نمی‌دهیم»، «۵۰۰ تاکسی ویژه برای نوروز ۱۴۰۲ در اصفهان به‌خط شد»، «افزایش ۲ برابری ظرفیت پارکینگ‌های شهر / برگزاری ۲۶ برنامه فرهنگی در ایام نوروز»، «تشکیل «رصدخانه شهری اصفهان» بدون آسیب به سایر کسب‌وکارها»، «مسئله آب اصفهان هنوز حل نشده است»، «امیدواریم جریان زاینده‌رود در سال ۱۴۰۲ پایدار بماند»، «طرح‌های تفصیلی برای تعریض خیابان‌های گذرگاهی اصفهان ارائه شود» و «ریزگردهای تالاب گاوخونی عامل شیوع سرطان در اصفهان»، مهم‌ترین رویدادهای مدیریت شهری اصفهان در هفته گذشته بود که گزیده‌ای از آن را در این بسته خبری ایمنا می‌خوانید.

فعالیت کمپ فدک از ۲۵ اسفند / زاینده‌رود میهمان نوروزی اصفهان

علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان گفت: اتفاقات متفاوت حوزه‌های عمرانی و زیباسازی را تا سه روز آینده در سطح شهر این کلان‌شهر شاهد خواهیم بود و از بیست‌وپنجم اسفند نصف‌جهان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی خواهد بود.

تمام مسیرهای تقاطع شهدای ورزشکار باز شد

اصغر کشاورزراد، معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: پس از حدود دو سال، با اتمام عملیات عمران، تمام مسیرهای تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار برای تردد خودروها باز شد و مسافران نوروزی و شهروندان می‌توانند از این معبر استفاده کنند.

ایجاد بازارچه موقت نوروزی در مناطق ۳ و ۱۲ اصفهان / اجازه دست‌فروشی نمی‌دهیم

روح‌الله ابوطالبی، مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان از ایجاد بازارچه موقت نوروزی در میدان امام علی (ع) برای فعالیت دست‌فروشان خبر داد و گفت: این اداره کل طبق ماده ۵۵، روزهای پایانی سال در تمام مناطق پانزده‌گانه شهر و معابر برای جلوگیری از بساط کردن و سد معبر دست‌فروشان فعالیت خواهد کرد.

۵۰۰ تاکسی ویژه برای نوروز ۱۴۰۲ در اصفهان به‌خط شد

محمد پرورش، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان، فعالیت تاکسی‌های این کلان‌شهر در ایام نوروز را تشریح کرد.

افزایش ۲ برابری ظرفیت پارکینگ‌های شهر / برگزاری ۲۶ برنامه فرهنگی در ایام نوروز

حمید آقایی، رئیس کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: دو خط اتوبوس گردشگری سیار از باغ فدک و یک خط دیگر اتوبوس گردشگری از میدان امام حسین (ع) به منارجنبان برنامه‌ریزی شده است.

تشکیل «رصدخانه شهری اصفهان» بدون آسیب به سایر کسب‌وکارها

مصطفی نباتی‌نژاد، رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه جلساتی با اعضای شرکت مستقر در مجموعه جهان‌نما و آزادکارهای این مجموعه برگزار کردیم که دغدغه‌های آن‌ها نیز شنیده شد، گفت: تمام تلاش شورا این است که با تشکیل رصدخانه شهری اصفهان، مشکلی برای سایر کسب‌وکارها پیش نیاید.

مسئله آب اصفهان هنوز حل نشده است

مجید نادرالاصلی، رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به لطف خداوند، باران رحمت الهی در تمام مناطق کشور باریده، اما مسئله آب اصفهان هنوز حل نشده است.

امیدواریم جریان زاینده‌رود در سال ۱۴۰۲ پایدار بماند

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به‌دنبال بارش‌های رحمت الهی و جاری شدن بعضی رودخانه‌ها، همچنان آب در زاینده‌رود جریان دارد که این موضوع به نشاط مردم کمک می‌کند؛ امیدواریم سال ۱۴۰۲ نیز این جریان پایدار بماند.

طرح‌های تفصیلی برای تعریض خیابان‌های گذرگاهی اصفهان ارائه شود

سیدرسول میرباقری، رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با ارائه طرح‌های تفصیلی درباره تعریض خیابان‌های گذرگاهی، می‌توانیم خیابان‌های گلوگاهی را بازکرده، طرح بازآفرینی را اجرا کنیم.

ریزگردهای تالاب گاوخونی عامل شیوع سرطان در اصفهان

عباس حاج‌رسولی‌ها، رئیس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به شیوع سرطان در این کلان‌شهر گفت: یکی از علل آن ریزگردهای تالاب گاوخونی است، در این راستا از سازمان محیط زیست درخواست می‌شود مانند دریاچه ارومیه به فکر این تالاب باشد.