ساختار سازمانی ۱۲ شهرداری تازه تأسیس ابلاغ شد
ساختار سازمانی ۱۲ شهرداری تازه تأسیس ابلاغ شد
مدیرکل دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداری‎ها و دهیاری‎های کشور از ابلاغ ساختار سازمانی ۱۲ شهرداری تازه تاسیس به استانداریهای ذیربط با رویکرد جدید در سال ۱۴۰۰خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر عباس کرکه آبادی با بیان این خبر گفت: ساختار سازمانی  شهرداری های تازه تأسیس عصمت آباد، قشلاق و زیاران در استان قزوین، شهرداری‏های  منتظران و جندی شاپور در استان خوزستان، شهرداری‏های دهنو اسلام آباد، رحمت آباد و  عباس آباد سردار در استان کرمان، شهرداری جزینک در استان سیستان و بلوچستان، شهرداری روشناوند در استان خراسان رضوی، شهرداری ماژان در استان خراسان جنوبی  و شهرداری یانچشمه در استان چهارمحال و بختیاری ‎ابلاغ شد.
 
وی ادامه داد: پس از ارسال پیشنهاد استانداری‎ها و شهرداری‎های ذیربط با اعمال ملاحظات حوزه ‏ساختار سازمانی، سیاست‏های کلی نظام اداری و ضوابط تشکیلاتی شهرداری‎ها و در راستای ایجاد ساختاری چابک، منعطف و کارا؛ ساختارهای سازمانی فوق ابلاغ شد.
 
 وی افزود: در ساختارهای ابلاغی علاوه بر سیاست‌ها و ضوابط فوق؛ به تطبیق تعداد و عناوین واحدها و پست‎های سازمانی با مقتضیات هر شهر و شهرداری و وظایف و مسئولیت‎های واقعی و مورد عمل هر واحد سازمانی توجه شده است.