به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد قاسمی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در هفته گذشته حدود ۹ هزار تماس با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان برقرار شد که از این تعداد، ۵۷۳۷ تماس درخواست اجرایی از جانب شهروندان بوده است. وی افزود: کارشناسان این مرکز ضمن ثبت پیامها، پیگیر هستند تا موضوعات […]
به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،
محمد قاسمی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در هفته گذشته حدود ۹ هزار تماس با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان برقرار شد که از این تعداد، ۵۷۳۷ تماس درخواست اجرایی از جانب شهروندان بوده است.
وی افزود: کارشناسان این مرکز ضمن ثبت پیامها، پیگیر هستند تا موضوعات درخواستی و اعلامی از جانب شهروندان به نتیجه لازم برسد؛ آنها میتوانند با اعلام کد پستی، بدون ذکر نشانی، پیامهای خود را ثبت و پیگیری کنند که این روش کمک میکند موقعیت جغرافیایی شهروندان را به درستی تشخیص دهیم.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه در هفتهای که گذشت ۴۵۰ مورد از تماسهای شهروندان مناطق سه، پنچ و هشت به مسئله سد معبر اختصاص داشت، خاطرنشان کرد: دستفروشان باید احترام به قانون را اصل کار خود قرار داده و به حقوق شهروندی احترام بگذارند؛ همچنین از همکاران مسئول خود در مناطق پانزدهگانه درخواست میشود که با جدیت بیشتری موضوع را پیگیری کنند تا با توجه به آغاز فصل بازگشایی مدارس شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.
وی با اشاره به مشکلات خیابان باغ فردوس که گلایه همشهریان را نیز به همراه داشته است، تصریح کرد: قسمتی از خیابان باغ فردوس مربوط به منطقه ۱۳ است و قسمتی در محدوده ناژوان قرار دارد، تا چندی پیش خدمات شهری خیابان باغ فردوس تا کوچه ۳۵ را منطقه ۱۳ انجام میداد و از کوچه ۳۵ به بعد در محدوده ناژوان بود.
قاسمی ادامه داد: خدمات شهری این محل شامل جمعآوری پسماند، رفتوروب روزانه، خدمات عمرانی و کمرنگ شدن موارد نظارتی از جمله سد معبر و تخلفات ساختوساز دچار مشکل و موجب سردرگمی شهروندان شده است، بنابراین از مدیران شهری درخواست داریم برای افزایش رفاه ساکنان این محل اهتمام لازم را در تقسیم بندی وظایف داشته باشند.