دو سالانه های ملی هنری از سوی شهرداری سمنان برگزار می شود
دو سالانه های ملی هنری از سوی شهرداری سمنان برگزار می شود
رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: برگزاری جشنواره های دوسالانه هنری از سوی مرکز پژوهش و همایش شورای اسلامی شهر سمنان در سطح ملی برگزار می شود و از آنجا که برپایی آن نیازمند توسعه فضاهای فرهنگی هنری خواهد بود، جا نمایی این توسعه با مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر سید مسعود سیادتی در نشستی که با مدیر کل و معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد اظهار داشت: در این دوره از شورا و شهرداری تلاش زیادی بر فعالیت ها و زیرساخت های فرهنگی، هنری و گردشگری صورت پذیرفت و تاسیس مرکز پژوهش و همایش رونق بیشتر این برنامه ها را با نگاهی تخصصی به دنبال دارد.

وی افزود: ساختمان تاریخی شورای اسلامی در مرکز شهر یه ظرفیت فرهنگی است و شهرداری در قرینه آن نیز بنایی با معماری متناسب با بافت آن محل با خدمات دهی فروشگاهی ایجاد می کند تا باغ شورای شهر رونق بیشتری بگیرد.

سیادتی ادامه داد: فضای سبز شورای شهر نیز با عنوان « باغ حاج علی نقی کاشانی» سرمایه گذار کارخانه نساجی نام گذاری می شود و از آنجا که کاشانی پدربزرگ جواد ظریف وزیر کنونی امور خارجه جمهوری اسلامی ایران است، در تلاش است گشایش آن با حضور وی انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سمنان بیان کرد: طبقه زیرین ساختمان شورای اسلامی شهر سمنان، دارای فضای مناسب و یکسره برای ایجاد نگارخانه بزرگ است و تلاش بر این است تا نوروز ۱۴۰۰ این فضا با پیگیری مرکز پژوهش و همایش شورای اسلامی و شهرداری سمنان به بهره برداری برسد تا توسعه فضاهای فرهنگی هنری شهر که پیوسته از اهداف شورای پنجم بوده گسترش یابد./منبع شورای اسلامی شهر سمنان