تجربیات شهرداری تهران در کمک به مردم سیل زده راهگشا بود 
تجربیات شهرداری تهران در کمک به مردم سیل زده راهگشا بود 

پایگاه خبری مدیریت شهری آرمان شهر به نقل از شهرنوشت: شهردار پلدختر ضمن قدردانی از خدمات شهرداری تهران در راستای کمک به مرم سیل زده در این شهر گفت: حدود ۷۰ الی ۸۰ درصد گل و لای داخل شهر جمع آوری شده است. صمد چراغی پور  با اشاره به سیلی که روز ۱۲ فروردین در […]

پایگاه خبری مدیریت شهری آرمان شهر به نقل از شهرنوشت: شهردار پلدختر ضمن قدردانی از خدمات شهرداری تهران در راستای کمک به مرم سیل زده در این شهر گفت: حدود ۷۰ الی ۸۰ درصد گل و لای داخل شهر جمع آوری شده است.

صمد چراغی پور  با اشاره به سیلی که روز ۱۲ فروردین در پلدختر اتفاق افتاد، اظهار کرد: به دنبال وقوع سیل حدود ۴۰ درصد شهر زیر آب رفت و این آبگرفتگی باعث شد که زیرساخت های شهر از بین برود.
شهردار پلدختر با بیان اینکه به دنبال وقوع سیل ۳ هزار ساختمان که متعلق به شهروندان بود آسیب دید، گفت: در سیل ۳۰۰ ساختمان به طور کلی تخریب شد، اما خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم.
وی با بیان اینکه تمام هموطنان با هر شغل و لباسی جهت امدادرسانی اقدام کردند، افزود: دستگاه های نظامی، امدادی، نیروهای جهادی و بسیجی به کمک مردم شهر پلدختر آمدند.
چراغی پور با اشاره به امداد رسانی مجموعه شهرداری تهران به سیل زدگان شهر پلدختر تصریح کرد: مجموعه شهرداری تهران هم با یک تیم قوی از نظر فنی و لجستیکی پای کار آمدند و با توجه به تجربیاتشان در بحث مدیریت شهری کمک های آن ها گره گشا بود.
شهردار پلدختر با اشاره به اینکه تقریباً ۲ هفته از وقوع سیل می گذرد و شهرداری تهران از همان روز اول به یاری ما آمد و بسیاری از مسائل و مشکلات شهر را حل کرد، گفت: لازم می دانم از شهردار تهران، مجموعه وزارت کشور، سازمان آتش نشانی و مشاورانی که از سوی شهرداری به ما در مراحل مختلف کمک کردند؛ قدردانی کنم.
وی با اشاره به آخرین وضعیت شهر پلدختر توضیح داد: حدود ۷۰ الی ۸۰ درصد گل و لای داخل شهر جمع آوری شده، اما در بخش  های اداری گل و لای بیشتر به چشم می آید؛ در حال حاضر شهر نیاز به شست و شو دارد و به  بابکت هایی نیاز داریم که بتواند وارد فضاهای عمومی شود، وسایل شست و شو، واتر جت از جمله نیازهای شهرداری پلدختر است.